ponniilove

Alla inlägg under januari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 januari 2012 15:56

Tjoho alla läsare!!!  JA, nu gör jag läxan och sen kommer säkert julia hit och då ska vi gå och se på Sofies handbolls match mot 98:orna :) ska bli kul! ;) 

jaha nu bloggar jag mer i kväll :) Kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 januari 2012 21:22

Kan inte ni komentera detta inlägget och skriv era bloggar jag vill gjärna läs den! ska bli spänade <3 :D

Kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 januari 2012 19:41

ja rubriken säger allt! i morgon har vi IUP, rast, bild, lunch, rast, slöjd och hemkunskap (HK)! 

Slappar dag typ yess! ska bli göt, jag och Sofie ska ficksa en ny heder nu har vi planerat den och det kommer ca ta 3 månader innan den är klar :/ men det är det värt! jaja, jag har redigerat en bild på mig och Bergure från ridlägret jag och sofie var på föra året! God natt kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 januari 2012 17:18

Nu ska jag och Hanna B ta och gå till handbolls träningen. Julia H ska faktiskt vara med på träningen idag! 

Vi får se hur det går... 

OM NI KOMMENTERAR RIKRIGT BRA SÅ FÅR NI SE KLIPP PÅ NÄR VI "LEKER" KURRAGÖMMA! :D

Så kommentera massa nu, haha !

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 21:58

ja, nu pajade såklart sy maskinen -_- så blev tyvärr inte klar med schabarket -_- men lovar att det kommer en bild när den är klar :D god natt <3 kram Maja.  

Förlåt för heden men håller på med en ny som ska bli riktigt snygg :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 19:37


Ingen bild

Malin

ja du ser jätte för stor ut! inte för att vara tycken men är taiger verkligen viktbärande ? för du ser ut som du är för stor och väger för mycket. 


Sv: hmm "tack" för din åsikt. Ja T är ganska viktbärande, han är ganska stark också och behöver en lite större ryttare.


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 15:31

Nu håller jag på med det sista på schabraket, är ganska nöjd för att vara det första jag gjort! :D jaja, nu måste jag fortsätta och snart ska mormor åka hem :/ kram så länge // Maja

hahhah var länge sen jag gjorde dena kaka ska kanske göra den igen! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2012 15:20

 

Ph:jag... från min födelsedag! 

Ovido - Quiz & Flashcards