ponniilove

Alla inlägg under mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 mars 2012 09:49

Godmorgon allihopa ! Har nyss käkat frukost som frida min syster gjorde asa gött! 

Toost och fruktsallad ! Tack syran! Idag så ska jag ficksa sponsor saker tillsamans med sofie.

I går var vi på vattenpalatset, vi fick typ bara bada en timme efter som våra lärare kom en kvart sen -_-

Jajaj, Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 mars 2012 22:36

Imorgon blir det vattenpalatset med klassen och framför allt dom bästa brudarna! <3  Hahah fail idag så fick jag en boll i huvudet av en i 8:an och fick typ värsta svullna ögat! men det gick över fort :D 

Kram Maja!Maja bjuder! :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 mars 2012 21:42

 

Fina Maja!

haha LITE make smile men skiit samma! ;)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 mars 2012 19:45

Hello! (känner att jag är inne i en "hello" period nu...) 

Idag efter skolan så drog jag, Maja och Julia t överby! Vi skulle dit för att köpa bikini för vi ska bada med klassen i morgon och ingen av oss hade någon bikini... Fast Maja kom på när vi kom hem att hon hade en typ fotbolls bikini hemma, haha

Men jag köpte en rosa bikini ;) Verkligen SKRIK rosa, hehe :D

Julia köpte en svart och ja maja hon provade men jättesnygg sverige bikini ;)

Jao men nu skypar vi så hoouj! 

  

arkiiv bild <3

/sofie

Sjukt fin blogg du har asså ! KOllar den 24/7. Helt sjukt bra blogg asså. Jättefina inlägg, du är fiiin, fina bilder och hela din blogg är sjukt fin !!


sofie - haha, verkligen att du kollar våran blogg 24/7... Vi är liksom 2 som bloggar! ;)


kolla 2 ! :D


/sofie    

Jag har ridit Sindy idag på hoppningen gick så häääärrr bra! Vill ni se den?

Jaja, här är den! Wommpa!

En video när vi värmer upp :D Kram Maja!
 

Såhär skrev Hästmagazinet 00:06 igår. (KÄLLA)

 ”En 28-åring väntar åtal för att ha lemlästat och huggit huvudet av en häst – och sedan placerat huvudet i en pickupbil”

(taget från ponnysanning.se)

Seriööst hur kan man??? Hur tänker folk egentligen o: 

Jävla idiot!

Helloo! Idag så ska jag snart dra till Olivia eller egentligen nu men bloggar klart först! 

Vi ska nog cykla ut till stallet och så... hörs senare ;)

 

   Kram sofie!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards