ponniilove

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 mars 2012 16:00

Halloj alla! Just nu så sitter jag  och Eve i hennes säng. Kl 5 är det handboll träning "tagga" ;)

Men efter träningen så kanske jag ska kolla på bandy med Maja och Julia, vi får se!

       

säger bar ett ord BJUDER!!!!

kram soffan <3 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 mars 2012 14:59

Hej är hemma och äter mellanmål :D ska snart baka choklad bollar ;) Har mutat min bror ifall han följer ida till fijolen så bakar jag chokladbollar. Kommer snart en bak film som jag och sofie har gjort tar bara lång tid att få in den :/ Kram Maja :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 mars 2012 08:30

Vi vill ha flera frågor! Vi avslutar på Fredag!

Gött med Pizzta igår då :D Kram Maja :D 

Erika hälsar!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 mars 2012 08:03

Hello! Nu sitter jag i skolan då. Vi har matte idag -.- det är såå t r ö k ! Men men...

Nästa vecka så blir uppdateringen bättre för där har jag internet som funkar på min dator! 

Vet inte vad jag ska skriva om nu så!

bus barnen!

kram sofie :)

Ovido - Quiz & Flashcards