ponniilove

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 mars 2012 16:30

DAGENS VILL HA: En väst från hööks som jag har spanat in ;) (fof)

DAGENS KLÄDSEL: Taights (stav), svarta shorts, vitt linne, röd tröja ;)

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: tjejkväll!

DAGENS LÅT: molly sandén - Why am i crying

DAGENS PLANER: Banken, tjejkväll, stallet!

DAGENS SAKNAD: Money money money !

DAGENS MÅENDE: Bra!

DAGENS BEROENDE: goodis ;)

DAGENS TV-SERIE: ingen än

DAGENS KÖP: massa gott!

DAGENS GODIS: köper något till ikväll

DAGENS HUMÖR: kuuul!

DAGENS ORD: asså ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 mars 2012 08:15

Hejsan söta läsare! 

Ni vet varför uppdateringen inte är på topp så jag behöver inte  säga det igen eller?

Idag så ska jag och mamma gå till banken och fixa ett bankkonto till miig! 

Efter det så åker vi till stallet. Blir dressyr idag då...

Ikväll blir det lite tjejkväll! Med mina bästa tjejor - Maja, Julia och Jennie!<3 Tagga ;) 

kram sofie!  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards