ponniilove

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 mars 2012 21:58

Nu har jag och sofie svarat på frågestunden :D Kram Maja
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 mars 2012 21:10

Nu ligger jag och skypar med Julia. Jag har precis ätit.

Maja och jag svarade nyss på frågestunden förut, Maja har filmen på hennes dator

och jag tror hon laddar upp den när hon har ätit.

Å imorgon så ska jag rida lektion för Mathilda, TAGGAD! <3 Halv 4 ska jag vara KLAR i stallet så hinner nog inte blogga innan men ah see ya <3

  

MINA fina goa tjejer! <333 love u<333

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 mars 2012 18:50















                  Hej, bloggen! har nyss spelat fotboll och har cabare redovisning i morgon -_- jaja, jag får stå ut! Ikväll får ni svar från fråge stunden! kram Maja ;) en bild på mig och nike, vi galopperar över en bom :D  


DAGENS VILL HA: Money!!

DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, Linne och blå lång ärmad tröja.

DAGENS SMINK: Mascara

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: skype med Maja om bloggen ikväll!

DAGENS LÅT: price tag - Jessie J

DAGENS PLANER: Handbolls träning sen skype och tv och såklart bloggishen!

DAGENS SAKNAD: Olivia Blixö!

DAGENS MÅENDE: Gött!

DAGENS BEROENDE: datorn!!

DAGENS TV-SERIE: ingen än

DAGENS KÖP: -

DAGENS GODIS: - fuu har godis förbud denna veckan med MAJA och JULIA

DAGENS HUMÖR: happy!

DAGENS ORD: Mammaaa!!                                       

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 mars 2012 14:45

Heej!

Just nu har vi iup lektion och Maja läser och jag ska gå in på nån matte sida eller något -.- 

Matte is bläää! fuck matte... Men nu helt plötsligt så sitter jag i omklädnings rummet efter idrotten!
Vi  spelade tennis,  badminton (stav) och bordtennis. Det var väl kul men man blev ju inte svettig dirkt....

Hööörs later! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 mars 2012 08:32

                     

Här är bilderna från igår! 

pusshej/ sofie <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards