ponniilove

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 mars 2012 22:01

Dag 1: Hästportätt

Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”tävling”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens outfit
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Tema "ridpass"
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Hästporträtt i svartvitt
Dag 17: Favorit täcke
Dag 18: En bild som väcker känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”fart”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: Favorit schabrak
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Tema "vänskap"
Dag 29: Nyaste bilden på mig och min häst
Dag 30: Valfri bild

Godnatt / sofie<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 mars 2012 21:39

 

Vill du också vara med klicka här!           

Kram Maja!




Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 mars 2012 18:43

Hejsan alla söta readers !

Ridningen: 

Hopplektionen för Mathilda gick jätte bra idag!! Så duktig ponny så<3

Vi värmde upp på ett litet kryss. Sedan hoppade jag ett kryss på en volt så han var samlad och så. 

Efter det så hoppade vi på en bruten linje så jag hoppade ett rättuppstående hinder och sedan mot ett sockerbits hinder. 

Mellan där så tränade vi på att räkna galoppsprång. Det blev först naturligt 7 språng och sedan skulle jag hoppa så attd et blev 8 språng emellan hinderna. Det funkade jätte bra!! Sist men inte minst hoppade vi en bana med alla dom hinderna + en oxer. Så en volt med lilla krysset,, brutna linjen, oxern snett igenom och avsluta med att samla honom efter hindret med hindret på volten igen. Vid sidan av hoppningen så tränade jag på att galoppfattningarna för han vill gärna springa in i galoppen. Så jag skulle fatta galopp från samlad trav när han gick på tygel. Det funkade mycket bättre då! Och då blev det mycket lugnare galopp sen! 

Annat: 

Idag så har jag mest tagit det lite chill grejat med datorn och kollar på massa program på svt play och sånt. 

Har också börjar på so läxan som ska in i morgon...Känns bra!! ;) 

Men nu ska jag tillbaka till läxvärlden, eller så kanske det blir att titta på top model sverige på datorn! Svårt val... Nooot!


fart <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 mars 2012 16:35

Vad vill ni att vi ska göra på våran blogg så att just DU ska läsa den?

Kram Maja, Ska snart på cabaré redovisnig kan typ inget så ifall någon kommer fråga nåt så kommer jag säga läs här hahaha :D   

Vad vill ni att vi ska göra på våran blogg så att just DU ska läsa den?

Kram Maja!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 mars 2012 08:39

Halloj :Z 

Nu ska jag snart ta spruta tillsammans med Hanna och Julia! Taggad... naae! 


/sofie <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards