ponniilove

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 mars 2012 22:23

Hej och förlåt för dålig uppdatering!

Men jag har mina skäl... Jag gick upp kl halv 7 för att åka till sammlingen som var 20 över 7. 

Då åkte vi och spelade handbolls match i Stenungsund, den matchen behöver vi inte ens prata om men vi spelade hyfsat bra iaf... Efter det var det snabbt hem och tagga nästa match mot Strömstad. Den vann vi! Men vi spelade skit dåligt, men dom spelar så långsamt så då går man ner i deras tempo... Sen sist men inte minst så gick jag vidare till arenan och kollade på Adam som spelade typ semifinal i deras serie (j20), dom vann med typ 8-3 tror jag!  Så nu är dom i final :D om någon ville veta... 

Men nu har jag kollat på melodifestivalen och Loreen var ju klart bäst så det var tur att hon vann! 

Nu ska jag sova för att orka upp tidigt imorrn med... ;)

/sofiee


arkivbild   ph; mamma- ilu<33  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 mars 2012 08:37

Nellie skulle ju på östrakulls läger eller hur? jag ska också ditt men när skulle hon dit? Var det somarridläger 7?

Jaja, här kommer sjukt finna bilder på henne här är hennes blogg!                  

Ovido - Quiz & Flashcards