ponniilove

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 18:15

                   

Fina och duktiga hästar!  

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 15:11

Hello!

Jag har precis kollat på svenska hollywoodfruar på tv3play. 

Nu funderar jag på om jag ska gå ut och ta lite kort i trädgården... Ska iaf ta mig ut en sväng och få lite frisk luft. 

pusshej!

 

smakprov från hopptävlingen igår! Kommer mer bilder runt kl 18 tror jag :)

kraam soffan :*

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 12:30

               

kram/sofie!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 11:53

DAGENS VILL HA:  Iphone!

DAGENS KLÄDSEL: typ pjamas ;)

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: bulle

DAGENS HÄNDELSE: typ träffa dom i stallet och ha lite trevligt, om jag blir bättre i halsen men det är redan bättre

DAGENS LÅT: loreen - euphoria

DAGENS PLANER: CHILLA! + plugga spanska...

DAGENS SAKNAD: sommar <3

DAGENS MÅENDE: ont i halsen annars bra ;)

DAGENS BEROENDE: datorn!

DAGENS TV-SERIE: Ponnyakuten (såg det på svtplay nyss)

DAGENS KÖP: -

DAGENS GODIS-

DAGENS HUMÖR: trött

DAGENS ORD: har inte pratat så mycket... 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 10:17

                         

dom blev lite failade men men ;)

kram sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 07:46

Heej, jag ligger just nu i min soffa och ser på tv. Är hemma från skolan idag pga att jag har jätte ont i halsen. 

Hoppas det blir bättre under dagen så att jag kan gå till skolan imorgon (bästa dagen i morgon!). 

De klart att det är lite skönt att vara hemma också men... Under dagen så ska jag ladda upp massa bildbomber från igår och från när vi var i sävehof. Jag ska också träna massa spanska glosor för vi har prov i morgon! 

Så nu ska jag fixa lite med det, pusshej! ;)

finakillen<3  

Ovido - Quiz & Flashcards