ponniilove

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 mars 2012 20:15

Jag fattar om ni inte orkar läsa allt men jag ville inte dela upp det i flera inlägg för jag vet inte om Maja&Sofie uppskattar det så mycket.


Hej alla som läser Maja och Sofies blogg! 

Jag heter Julia och hade tråkigt och saknade att blogga för jag har ju tagit bort min blogg och då fick jag gästblogga! :)

Just nu så ligger jag i sängen med marabou och ser på Big Brother. Sjukt chill. 

Idag har jag städat hela dagen (frivilligt!), jag har typ varit på städhumör :$ 

Men det var faktiskt bra för jag fick 100:- av mamma för hon tyckte att jag hade gjort sånt bra jobb hehe. 


Jag tänkte också berätta lite mera detaljerat vad jag, Maja och Sofie gjorde i torsdags och fredags!

Maja och jag kom till Sofie runt 20 och då gick vi upp och grejade med datorerna lite, såg på Big Brother och körde Sanning och Konka för Sofie hade typ S & K kort :)

Efter det blev jag iaf trött så vi släkte och det var ju meningen att vi skulle prata som vi brukar göra men jag var lite peddo mot Maja HAHAH och Sofie sa typ att jag skulle sluta och vara normal istället och då blev jag sur så jag var dryg hela kvällen. Och om dom frågade en fråga till mig så svarade jag "Jag kan inte svara för jag sover, normala personer sover vid denna tid!" HAHAHAH så omogen är jag ibland. 


Vi vaknade runt 07 men sedan somnade vi om. Vi gick upp och åt frukost och sedan tog vi massa vattenkort och även kort ute för vi gick på en promenad. Det var meningen att vi bara skulle gå till OKQ8 och köpa glass men frysen hade typ pajat eller något så vi drog till godisgrottan! Vi gick tillbaka till Sofie och "lekte" bla kniven och sedan började vi prata. 

Jag drog hem runt 14.00 Men nu ska jag sluta skriva för detta inlägget blev väääldigt långt.

 

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 mars 2012 19:30

Ja har nyss ätit god mat och ska fika nu gött :) orkar inte skriva så mycket är inne på Fridas mobil! Kram Maja!

Börjar med Frida Petterssons blogg! 

HISS: 

Det är bra att du bloggar om både hästar och vardag.

Fina designer! Jag har följt bloggen ett tag så jag har sett olika designer. 

Bloggar ganska varierat med musik, häst, kläder och vardag.

Diss: 

En sak jag kan dissa är att det finns typ inga åsikts inlägg. Jag vet att det är svårt att komma på vad man ska skriva om men a,:)

Klicka på bilen för att komme till Fridas blogg!


ps. detta är vårat 400de inlägg! :)

Kram sofiee!

Denna "tävling går till så här: 

* Kommentera här att du är med. 

* Glöm INTE att skriva din blogg, för det är det som hela grejjen går ut på!

Ja, det är typ det. Men det som Vi/jag ska göra är att ni som har kommenterat vi kollar era bloggar också skriver vi vad vi hissar och dissar med din blogg! :)

Så kommentera häär på detta inlägget! :)

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 mars 2012 17:43

Hejsan hoppsan!

Idag så vaknade jag hyfsat tidigt - 07.30 Kl 11 så åkte jag ut till stallet för att mocka och fixa inför klubbhoppningen eller "tränings hoppning" som denna hette. Men när vi kom till brätte sen vid 13.30 så hade dom inte börjat bygga än! 

Fast dom skulle gjort det kl 13.00 Jag hade tänkt att bara gå banan eftersom att jag skulle bygga bort. 

Men men det gick bra ändå! ;) Nu till själva hoppningen... Taiger kändes något slö när jag red honom bort till brätte. 

Det släppte när han hade hoppat första hinret på framhoppningen. Inne på banan var han en kanon!

Ingen som hällst lust att ta det lugnt. Man märker att tävla och va inne på banan är det BÄSTA han vet!

Det blev 2 nollor i 70. Nästa gång blir det 70+80 cm! 

TAIGER ÄR BÄST; NO FUKING PROTEST! :D

Taiger Boy var namnet! <3

kram sofiie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 mars 2012 15:00

Nu är jag hos mormor och käkar fika om 2 timar så ska vi till Nansy ! Ska bli sköjj!

Skriver när jag kommer hem hur det var! :D

Kram Maja!  

Nu ska jag dra till göteborg och önskar Sofie ett lycka till! Hon ska var med i en tränigs hoppning!

ja, min Faster fyller år men det börjar kl 5 men vi ska vara hoss mormor inann ! :D

Jag och mina syskon kommer nog att titta på film på min data!

Jajaj, kommer fiksa tidsinstälda inläg så vi får hoppas att det inte blir dålig uppdatering! 

Kram Maja!

Bara för att Lillan är såååå häääärr söt!  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards