ponniilove

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2012 21:17

Appstore / Market
Buss / Tåg (beror på när, hur var!)
Ponny / Storhäst
Hoppning / Dressyr
Monster / Powerking
Mjölk / Vatten
Svart / Vitt
Katt / Hund
Emo / Fjortis
Aldrig mer sminka sig / Aldrig mer fixa håret
Sommar / Vinter
Godis / Chips
Chips / Popcorn
Pizza / Hamburgare
Kebab / Tacos
Skratta / Gråta
Handboll / Fotboll
Prata / Va tyst
Skype / Msn
Rosa / Blå
Tv / Dator
Youtube / Spotify
Blogga Läsa bloggar
Bilddagboken / Instagram
Lunarstrom / Facebook
Systemkamera / Digitalkamera
Iphone / Xperia
Tjock TV / Platt Tv
Skolmat / Hemmalagad mat
Tävla / Träna
 
 
 /sofie
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2012 20:56

  

Idag red jag bort till brättes paddock. Där mötte jag pappa så tittade han + tog kort lite när jag red. 

Jag kände att jag inte gjorde så mycket förutom att rida runt och på volter. Men vi var 4 st som alla red olika "program" 

och jag är så att jag vill inte rida ivägen för någon annan så ja... Fast det blev ju några missförstånd mellan  oss ryttare ändå men det är nästan omöjligt att undvika. Iaf, Taiger gick fint i trav och skritt men han  vägrade gå på spåret på långsidorna i högervarv! Och han tror nästan alltid att vi ska hoppa när vi kommer till brätte så han blir heelt whoohoo!

Det som var mitt fokus detta passet var att försöka jobba honom i form i galopp för det är något vi behöver öva på!

Han gick hyfsat fint vissa stunder men sen när han tycker att det blir för jobbigt så drar han bara ner huvudet. 

irriterande... Men annars gick det bra tkr jag! :) Min fina lilla bus ponny<3

kram sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2012 20:14

Jag ni vet ju typ vad jag och tjeorna hittade på idag läs sofies inlägg nedanför! 

ja, har haft typ utvecklingsamtal, gött att få det överstökat! Men jag satt typ och kollade på bloggar på min data medans mamma och pappa pratade med läraren! Ja det går riktigt bra för mig i skola :) God natt kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2012 16:13

Hello! 

Idag så var jag ju vart i skolan. Efter skolan så snackade jag, maja och julia... 

Tillsist bestämmde vi oss för att cykla hem till Maja eller det bestämmde vi väl inte riktigt vi ba cyklade. 

Men hemma hos Maja så sa jag att vi kanske kunde gå ut till roddklubben. Då gjorde vi det och Julia fick avbryta sin "cykla utan händer träning". Väl där ute så bestämmde vi oss för att bada! Vi dampade loss MYCKET på bryggan först sen satt vi vid kanten... till slut så satt alla uppe på bryggan igen helt blöta! hahah sä jälva skönt vare!! o: okej kanske inte jävligt skönt men aa.  Nu ska jag snart dra till stallet. Hoouj!

kram sofie <3  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards