ponniilove

Alla inlägg under mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2012 19:30

DAGENS VILL HA:  Iphone!

DAGENS KLÄDSEL: jeans, linne och addidas tröja

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: inget speciellt

DAGENS LÅT: nån låt som jag hadde på hjärnan förut... kommer inte ihåg den!

DAGENS PLANER: CHILLA!

DAGENS SAKNAD: sommar <3

DAGENS MÅENDE: good !

DAGENS BEROENDE: tuggummi och after eight!

DAGENS TV-SERIE: Elsas väärld<3

DAGENS KÖP: tuggummi och after eight

DAGENS GODIS - l l -

DAGENS HUMÖR: trött

DAGENS ORD: trött ;) 

kram sofie<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2012 19:15

 

Min käre bror Adam ;)

/sofie

Hejhej!

Idag så var jag ju i skolan, vi fick glass!<3 Vi gick också till ica kvantum för att typ kolla på varor. 

Jag passade på att köpa lite gott då ;) hehe

Var ute i stallet för ca 1 timme sedan. Lekte bara lite följa Jhon (eller vad det heter) med honom i ridhuset. 

Han blir alltid så pigg och busig när man har honom lös i ridhuset. Han blir som värsta vild hästen! 

Ikväll blir det chill och sova tidigt för har samling med handbollen 07.20 imorrn -.- inte taggad för 5 öre...

 

ph-jag, att bara se dig gör mig svag <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2012 08:23

Nu sitter jag i skolan och väntar på att lärarna ska komma ! (Sena som vanligt)

Men idag kanske jag ska baka pepparkakor! vet lite sen men bätre de en aldrig! :D 

Jag och Sofie bjuder! :D kram Maja! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2012 07:49

Yess nu är det snart helg! Mysig dag i skolan tror jag! Vi brukar få se på film! 

Och idag kommer vi få glass! Jajaja, måste dra nu :D Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 mars 2012 19:15

Tja! Just nu är jag i sävehof. Som ni ser eller kommer att märka så har jag fixat 2 tidsinställda + detta då ;)

Jag har med mig min kamera så ni får bilder om nån dag eller 2 !

Det var bara det jag skulle säga. Pusshej!

my love <3  

/sofie!

Jag stör mig på folk som inte är sig själva på datorn, då de vågar kaxa sig fast dom inte vågar säga ett skit till folk i verkligheten! En person jag känner är ganska tyst och så i irl men på datorn så vågar den vara taskig och dryg för att den sitter och skyddar sig bakom en data skärm. Men jag stör mig lite på också när vissa är så överdrivna på datorn men inte alls är så irl. Liksom överdriver med massa hjärtan 24/7 till ALLA. Asså det blir lite för mycket ibland...


Fler åsikts inlägg? isf om vad te.x? 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 mars 2012 17:15

 

Min dator! i loove

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards