ponniilove

Alla inlägg under mars 2012

För ett tag sedan dyrkade jag typ ponnybrudarna! Då tyckte jag att dom var klart bääst!

Men nu har dom sjuunkit så sjukt mycket! o: Dom upprepar bara samma saker som dom bloggade om för några månader sen. Alla "teaman" börjar liksom om på samma rulle... eller vad man säger.

Det är alltid samma inlägg, t.ex "Torsdag idag, vill ni se film från träningen ikväll?" . VARENDA TORSDAG!
Och om filmerna kommer så kommer dom upp efter typ 1 vecka... lite trist att läsa...

Det är inte så att jag vill vara dum mot dom tjejerna för dom verkar as härliga och bjuder på sig själva!

Men det är synd att dom har sjunkit så mycket det senaste...

+ att dom har sagt i eviigheter att det är en ny design på gång men när då?

 

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 mars 2012 19:30


Lägg detta på din blogg och se vem som känner dig bäst!!!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 mars 2012 19:01

Hej har haft fotboll nyss inte så värst roligt idag för en anlednig... 

Ni har väll inte glömt att ställa om klockan ! aaaa, så trökt att vända en timme i dyngnet för mig :p

i morgon blir det skola :( Men en rolig dag och utan mina iskalla vänner :DD

jajja, ska äta ungspankaka nu gött! Kram Maja!

sötaste Tintin!<3  

Hej!
Idag så är det ingen handbolls träning. Därför blir det ba chilla idag! Lite läxor också...

Jag är skit trött så jag får nog lägga mig hyfsat tidigt ikväll! hehe ;)

På fredag ska vi spela match mot 00:orna! As kuul, haha! (handboll)

 Hörs sen!

ph; jag - från ihelgen, vrid på huvudet! ;)

Kram sofie<3 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 mars 2012 09:18

Nu äre dax för engelska!! 

Se ya later!

 

/sofie

Halloj! Idag i stallet så filmade jag när runt om i stallet. Om ni vill se så får ni kommentera!
Minst 7 kommentarer så får ni se videon! :)

   

my sweet little star!<3

kram sofie!
 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards