ponniilove

Alla inlägg under mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2012 15:19

Halloj!

Har precis kommit hem från stallet. Idag red jag i ridhuset, lilla Tyra red lite innan mig också så jag red inte så länge. Det blir ingen tävling i morgon för han har inte gått så mycket denna veckan och vi ska ändå hoppa på brätte nästa vecka! Men han gick jättefint idag, pigg och glad! (kexchoklad!) 

Innan jag åkte till Taiger så var jag på brätte på cavaletti möte.

Nu ska jag chilla lite sen äta!

ph; mamma - arkivbild, inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar dig plutten!<3333

kram sofie!  

Jaja, nu ser jag på the voice sverige, skulle sova över med Sofie och Julia men dom verkar nog inte vilja det för dom typ svarar inte :( Men i morgon ska jag på typ cavalleti möte :) kul! jaja, ha en trevlig kväll :D  

Kram Maja!  


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2012 19:21

Hello! Var ju hemma från skolan idag med... Men det är såå dö trist här hemma och verkligen INGENTING på tv:n, jag kanske hade överlevt om jag hade haft internet på min dator men nä! Men runt lunch tid så drog jag hem till min farmor som bor typ 2 kvarter bort. Jag käkade pannkakor, spelade kort och grejade lite med deras dator. Nu till morgon dagen! Jo i morrn så ska jag t skolan då och efter det ska jag rida eller iaf till stallet! Samma på lördag fast då SKA jag rida + att jag tror att det är cavaletti möte på lördag! På söndag ska jag KANSKE hoppa en pay and jump med Taggen på nuntorp! Får se... Ska prata med Lina i morgon! 

nu ska jag hitta på någonting annat! pusshej ;)

arkivbild - älskade ponni plutten!<3  

hahah, ifall någon vill veta så har jag inte varit sjuk detta året :D

Så har inte missat en enda dag i skolan :D men matte test i morgon -_- men  jag kan ganska mycket så jag är inte narvös :D

Jaja, god natt alla söta!

"Maja bjuder" hahaha, kram !  

Hej! Idag så gjorde jag ett försök att vara i skolan. Men jag mådde typ sämre än igår så jag fick gå hem igen. Men efter som att jag har/hade feber idag så sa mamma att jag skulle vara hemma från skolan imorgon också...Bloggar från mammas mobil så orkar inte skriva mer! Pusshej/ Sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 mars 2012 16:35

 

Är jätte nöjd med bilden längst ner! :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 18:15

                   

Fina och duktiga hästar!  

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2012 15:11

Hello!

Jag har precis kollat på svenska hollywoodfruar på tv3play. 

Nu funderar jag på om jag ska gå ut och ta lite kort i trädgården... Ska iaf ta mig ut en sväng och få lite frisk luft. 

pusshej!

 

smakprov från hopptävlingen igår! Kommer mer bilder runt kl 18 tror jag :)

kraam soffan :*

Ovido - Quiz & Flashcards