ponniilove

Alla inlägg under april 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 april 2012 11:17

Hejhej!
Maja och Julia har sovit hos mig i natt. Vi har haft kul och ja kollat på bb o lite sånt.

Men nu ska vi till vårdcentralen och kolla Majas arm. För hon trillade på den på fotbollen igår.

Och kl 15.00 så har vi klassbollsträning. O efter den så ska jag ut till stallet. 

C ya!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 april 2012 12:32

Dom två första är när jag rider fram på fram hoppningsbanan :D Den längst ner är när jag tävlar Failade på 2:an men jag kom över :D 60 cm


 





/ Maja
 
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 april 2012 10:56

           

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 april 2012 10:11

Hejsvejs! Idag så ska jag spela match mot ..... har ingen aning om vad dom heter vi ska spela på hemma plan kl 15:00 på konstgräset :) Senare i kväll så ska jag ha Cavalletti möte jippi ! :D asa bra dag idag då :D Snart kommer klippen från i går håll utkik!   

/ Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 april 2012 20:40

Ja Idag har jag tävlat gick så häääääääärrrr bra! Får jag fem komentarer så lägger jag upp ett video klipp som jag tävlade idag :D  

/ Maja!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 april 2012 20:32

Har legat och kollat på bb spöknatten jag skulle fan skitit på mig :o

Men nu ska jag Adam och mamma kolla på davincikoden.  

Imorn så är det träning vid 12 sen ska jag rida med mathilda vid 5 och kl 19 är det cavaletti möte!

C ya tomorrow <3

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 april 2012 18:55

Hejhej!

Vart på hopptävling hela dagen. Lilla Tyrisen och Taggen hoppade ju 30 cm idag! 

Han var väldigt busig första rundan och bockade lite o så, hehe ;)

Men andra rundan så sprang klara med och då gick det bättre. Men dom var jätte duktiga båda två!

Ni får bilder imon om jag hittar överladdningssladden. 

As gött att vi är lediga på måndag och tisdag, och Lina o dom åker bort så jag har taiger sön, mån, tis, ons, fre o lördag! KULIGT! Jag har beställt prima väder till kommande veckan så hoppas på det!

<3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 april 2012 14:00

Nu drar jag till tävlingen med syran :D    

/ Maja  

Ovido - Quiz & Flashcards