ponniilove

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Super dålig uppdatering, i knoow!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 april 2012 19:43

Sry, men jag har vart hundvakt hela helgen och då blir det inte så mkt tid över + att internet är "jobbigt" hos mamma som ni vet... Iaf hundarna vi passade heter Wilma och Molly. Ni som läst bloggen ett tag vet säkert vilka det är, men det är min farfars hundar. Nu har jag legat och kollat på PA3 på svtplay. 

Idag longerade jag Taiger. Hade egentligen tänkt att jag skulle rida ut men det var PISS väder så fick bli så ist.

Han skötte sig finfint! Nu ska jag nog duscha och chilla sen!<3

Var på cavaletti möte idag förut, var bara jag och Anna men vi typ fixade en lapp med info som vi ska renskriva och göra lite roligare tillsammans med Johanna och Maja också då!

C ya!

 

go' natt!

/sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards