ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 maj 2012 21:35

Klassbolls träningen var as kuul! 

Grillningen och det efter matchen var också jätte kul :)

Taggad till klassbollen på lördag nue! SÅ himla skönt att "både" jag maja och Julia är med i samma lag! Imorgon slutar vi klockan kvart över 2. Får se om jag drar ut till överby då eller om jag åker till stallet. 

Men jag kommer i alla fall åka till stallet nån gång under eftermiddagen/kvällen. 

GODNATT BLOGGÄÄN!

/Sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 maj 2012 17:01

Hello!

Snart så börjar jag göra mig i ordning för att åka på klassbolls träning. 

Den börjar kl 18.00 och sen efter ska vi grilla, muuumms! 

Jag har inte så mycket mer att säga så hörs senare eller imorgon!

/sofie

-bildbrist...<3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 maj 2012 16:55

Nu är jag back on track med ridningen tar av gipset idag :DDDD // MAJA! :D                  

Olivia om du läser detta, jag saknar dig massa! Måste träffas snart!<33

   

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 maj 2012 18:26

Nemen tjatja! 

Idag i skolan så hade vi en typ turnering med klassbolls lagen. 

Vårat lag vann en match spela lika 2 och förlora en... Jag stod i mål dom matcherna som vi spelade lika och jag höll nollan ;)  Resten av skoldagen var chill vi hade bara so och då körde vi frågesport!
Efter skolan så åkte jag med pappa till öveby. Jag köpte ett skal till iphonen, med sverige flagga - tagga fotbolls EM!! Har ridit idag också, jag red då i ridhuset och tränade på formen.  

Hittade äntligen "knapparna" på formen i galoppen! Han gick jätte fint! 

Äntligen så klickar det i galoppen. Jao tränade mycket galopp idag. :D

/sofie

BILDBRIIIST!

  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 maj 2012 19:20

Jao det är jag just nu!

Jag fick en iphone 4 förut i förtidig skolavslutnings present! 

AS GLAD! Tack mammii o pappii <33

dåålig mobil bild från experian... ;)

/sofie 

Ovido - Quiz & Flashcards