ponniilove

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 maj 2012 22:41

Hej, har nyss kommit hem från en fottbolls match, 1-7 till oss yes! :D Nu leder vi serien Gud vad gött Nästa match är nu på måndag. Ska även sprina våruset 9 maj :D Jjajaj måste lägga mig nu GODNATT! / Maja :D

   Bild från idag :D

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 maj 2012 19:57

Nemen hej!

Har badat i typ 1 timme, hehe :)

Men nu ska jag nog ta och se på ett avnsitt eller två av gossip girl. 

Sen får jag väl ta och sova. Undrar var Maja tog vägen idag? Hon kanske har varit och kollat armen.

Ah ska kanske ta och ladda upp lite bilder, får se!

Lita & Klara :)

/sofie    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 maj 2012 17:06

Vaknade runt 12 idag hehe ;)

Sen vid ... eh jag vet inte vad klockan va  när jag åkte till stallet men skit samma, right?

Red ut med Klara och Mathilda, taiger va JÄTTE pigg för han hade ju vilat i 2 dagar nu. 

Asså  VÄDRET idag, I LOVE IT! Red i t-shirt sista biten <3

När vi kom tillbaka till stallet o var klara med hästarna och så då bjöd Pia på bullar och saft! Kan det bli bättre? 

Nu när jag kom hem så la jag mig och solade på altanen, as gött!  Dags för duschen nu, sen grillning!!

Det ska väl bli bra väder i morgon också eller?

Hörs senare!

söte!

/sofie 

... var kuul! 

Klassbollsträningen gick bra vi hade roligt o så! 

Efter träningen så drog ja o Maja till stallet, gick en liten promenad med PIGG ponny yea ;)

Cyklade fort som fn ner till brasan i stan där gick vi runt och kollade om vi träffade några som vi kände men va typ inga där som vi såg :o  Men a jag drog med pappa hem till deras kompisar efter för fick inte komma hem för de va fesr här!

Kom hem vid 1 och sten somnade direkt!

/sofie  


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards