ponniilove

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 maj 2012 20:58

Tänker mycket just nu på ridningen och så... Tänker på det att man inte kan rida på b ponny for ever.

Men jag visste redan när jag började sköta Taiger att jag inte skulle kunna ha honom så länge. 

Grät flera gånger redan innan det var bestämmt till 100 % att jag skulle sköta honom. 

Grät då för att jag var rädd att jag skulle fastna för mycket för honom och att det skulle bli hemskt när det tar slut.

Och det är ju så det kommer bli, hemskt och mycket tårar. Har i o för sig redan blivit en hel del tårar. 

Tänker i princip varje dag på att han kunde väl ha varit en d ponny eller i alla fall en c. Men nej...

Jag funderar på vad jag ska göra sen. Ska jag börja rida på brätte igen? Det kommer inte bli samma sak @ all...

Den dagen den sorgen, jag ska njuta av den tiden vi har kvar!  Sommaren ut i alla fall!

Ganska i början:

 

 

Nu/nyss

     

Jag har utväcklat min ridning mycket tack vara Taiger, är jätte glad att just jag fick/får chansen att rida denna läromästare

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 maj 2012 20:53

Idag så red jag samma runda som igår som är ganska lång, bort vid öxnered. Vi hoppade över en stock och ett annat hinder + en liten vatte pöl ;) Han var pigg och mysig fast inte lika pigg som igår fast det kan ju bero på att då hade han häst sälskap idag fick han nöja sig med pappa, hehe!

dåålig skärpa men, ändå världens sötaste ponnybus!<3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 maj 2012 20:22

Hello!
skrev ett inlägg vid 17 tiden men hann inte publicera det då för att pappa satte på larmet för han trodde jag redan va ute så fick lite panik! Och nu när jag skulle publicera det så blev jag utlloggad -.-

Men jag skrev typ att jag åt jordgubbar med Maja och Julia efter skolan. O sen så följde Julia med hem så tänkte vi bada men det var en typ larv? som skrämde oss, hehe ;)

Men ah pappa ropade, så brb

/sofie

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards