ponniilove

Alla inlägg den 5 maj 2012

Fråga inte om rubriken hahahh! 

Nu är allt klart! Jag ska med Josefin och Olivia träffa Nellie Berntsson på ett ridläger på Östrakull  :D

Ska bli så häääärr kul! :D

/ MAJA!  

Halloj!
Som ni säkert sett så har vi bytt headern och ändrat på designen.

Håller på att försöka hitta ett fint typsnitt till rubrikerna men jag provade för mycket så det dampade sönder men ska göra ett nytt försök snart.

Dagen idag, vi var ju på cavaletti möte på förmiddagen och efter det så cyklade Jossan och Maja med  mig till stallet och var sällskap till mig. Jag red i ridhuset idag och det var väl inte bästa passet men han var snäll o så. Tränade på galoppbyten, det gick ganska bra! Men han hade svårare att byta från höger till vänster galopp. Blir antingen grillning eller tacos idag men ska iaf mysa med familjen!

tb <3

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 maj 2012 00:25

Har suttit ute på altanen med Anna och pappa, lyssnat på musik och myst. 

Nu står klockan på halv 10 ifall det skulle va så att jag inte vaknar innan det. För jag (och Maja) ska på cavaletti möte kl 11. 

Sen KANSKE  jag ska rida och i så fall efter det hem och hjäpla till i trädgården!
C ya tomorrow!<3

han ä snygg och han vet om det!
/soife     

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards