ponniilove

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 21:39

             / Maja







Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 21:32

Ja jag spelade fotboll och fick en knuff och landade på armen.

Nu får jag varken rida eller spella fotboll på 2 månader :((((  

Får inte vara med på klassbollen :(

Men innan jag åkte och kollade armen så hade jag spelat en fotbolls match till och hoppat med hästen. 

Respekt till mig säger jag bara, så nu går jag gipsad :( / Maja

haahahah sindys tunga!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 21:01

Idag var det HOPPNING på shemat. Jag började med att kolla så att start och stopp fungerade. 

Och han lyssnade jätte bra! Över förväntningarna iaf. Han var pigg och ville frammåt men när jag gjorde halt så gick han inte frammåt föräns jag bad honom. Fin fint!

Sen kände jag på galoppen och började sedan hoppa ett  litet kryss. I trav först. 

Efter det hoppade jag en kombination med 4 galoppsprång emellan. 

Han gick jätte fint och bjöd frammåt bra! I slutet så låg "ut" hindret på 80 cm.

Hela passet gick super bra! 

inte idag o igga min sits!

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 20:55

Hola!
Jag har precis ätit mat och duchat. Så mkt mer har jag inte gjort förutom ridit o så.

Jag bara älskar alla diskussioner som vi har vid vårat mat bord. Hahah :D

Men nu ska jag ta o kolla på bb kanske och chilla lite!

- random pic!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 16:42

Sitter i bilden på väg till stallet. Fast vi ska lämna av Adam och en till kille på någon fys sak. Piss väder också! Allt blir så Mkt jobbigare då! /Sofiee

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 14:55

Regnar som faan ute! Blev pisse blöt för jag gick hem. Och när jag kommer hem så ser jag att min cykel är borta så ja ba HELVETE! Men sen kom jag på att jag cyklade ju till skolan idag så den var kvar där. 

Jag hade ju då kunnat cykla hem och varit hemma mkt snabbare och inte blivit så blöt! :( Ahja!

Äter och grejar lite med datan nu. Bloggar efter stallet sen!

tvärtemot väder mot idag...

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 07:54

Jao idag är det sista nationella provet! I engelska, vi ska typ skriva något men vi får ju inte veta vad än :( Chattar med Julia på fb och sitter typ 4ever alone i skolan! 

I dag efter skolan så ska jag rida! Saknar min lilla kille!<3 

Jag rider nog i ridhuset idag och kanske hoppar lite. Får se vad jag gör. 

/sofie  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards