ponniilove

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 21:52

japp nu tittar jag på hockey 4-0 till sverige :) Jag skypar också med Sofie :)

Vi pratar lite hemlig heter! hehheh :D jajjaj idag har det varit en slappar dag morfar & berit kom en liten sväng förbi :D jätte kul sedan så åkte jag typ i våran nya båt. / Maja.    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 18:09

Hejhej! Känner mig väldigt duktig som var nyss ute och sprang 2,6 km på 12 minuter. 

Jag tog det chill och gick på 2 ställen för jag skulle över vägen också var det en poliskontroll vid en busshållplats där man svänger in och det stod en bil där så jag gick för bi ;)

/sofie

här utan för har dom typ gjort en slinga runt i vattnet typ, litar på pappas *run keeper* som säger att det är ca 2,6 km!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 17:30

Jag och Julia håller på att fixa med en sak ;) Eller Julia fixar och jag bestämmer, haha :D

Men känner mig j'vligt taggad på att ut och springa så jag tror jag gör det nu ;) Byee

blåå himmel igen äntligen!   

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 15:39

Halloj!

jag sitter och skypar med Julia nu, och smaskar på mina failade havreflarn ;)

Hahah ja failade lite när jag bakade förut. Jag tror jag hade lite för brottom. 

När jag var i stallet förut och då skrittade jag ut lite med pappa som sällskap. 

Red barbacka i typ taights (stav) för jag orkade inte byta till ridbyxor. Så jag blev extremt hårig!
Hahha det låter lite fult men a. Nu ska jag skita på mig och sään dräänka mäj fär jäg här kuul! ;)

Asså fråga mig inte ;)

/sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 13:39

En sak som händer väldigt ofta här på våran blogg, det är en sak med kommentarerna. 

När det är folk som inte känner oss som kollar och kommenterar så skriver de flästa 

"Fin blogg du har", "Söt blogg du har" och sånt. 

Lixom hur noga har man kollar bloggen då. Det syns ju redan i headern att vi är 2 OLIKA personer.

/ponniitjejoorna!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 11:04

haha rykttävlingen va tydligen i morgon ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 10:27

Fin random rubrik... tog bara något som jag såg ;) 

Idag så ska jag åka ut till stallet och rida. Blir ridhuset idag också för vädret är bajs. 

Kl 5 sen så ska jag cykla ut till brätte och vara "med" på en rykttävling, (som maja skrev). 

Vi har ju priserna så. 

Jag håller tummarna för min mamma idag som ska springa göteborgsvarvet!! HEJA!

En som hon kände, han skulle cykla till göteborg, springa och sen cykla hem! :o fatt vad JOBBIGT!!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 maj 2012 09:04

Nu är det morgon en lördag idag ska jag (Maja) Åka till brätte och hjälpa till på rykttävlingen, måste ringa sofie har glömt av när den börjar! / Maja    

Ovido - Quiz & Flashcards