ponniilove

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 maj 2012 20:59

Hejehej. Inte så bra uppdaterin idag... 

I "morse" kl 11 var jag / vi på cavaletti möte som jag skrev förut. 

Sen kom ju mamma och hämtade mig som jag också skrev förut. 

Lekte lite med Tyra och Molly innan dom red eller vi lekta ganska mkt innan. haha såå söta är dom! 

Men med Molly som red först så skrittade "vi" ut, hon fick trava lite också. Vi red ute då för det var så många hästar som inte kom från vårat stall där. Men Tyra fick rida i ridhuset och hon fick rida lite typ cerpentin bågar. Över bommar o så. 

Men nu sitter jag hemma i soffan och tittar på   d e n   s i s t e   s a m u r a j e n. 

Började skriva förut på en "berättelse". Jag KANSKE delar med mig lite om ett tag. 

Tyra, Molly och jag plockade var sinn bukett med vitsippor oxå ;)

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 maj 2012 19:50

Hej idag på morgonen så var jag på cavaletti möte vi snackade lite om sommare ska bli så roligt!!!!

Sen åkte jag hem och bakade en After egit tårta mums! Sedan så åkte jag och kollade på mitt lags fotbolls match, jag kan ju inte vara med för jag är gipsad :( Men dom van med 3-1 :D 

Godnatt / Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 maj 2012 18:54

@ kvantum bloggar när jag kommer hem!

Var på brätte förut på cavaletti möte. Vi snackade om lite kul saker som vi nog ska hitta på i sommar, hihi!  Och Jossa hade bakat goda muffinsar också! 

Men nu ska jag snart ut till stallet. Mamma köper med pizza på vägen, muuumms <3

Finns det nåt godare än pizza i stallet? :o  Jao men ändå!  

Sen i stallet så ska jag hjälpa Tyra och Molly med Taiger, ha lite lektion asså! Kuligt!

Men c ya later för nu kom mamma!

/sofie   


Ovido - Quiz & Flashcards