ponniilove

Alla inlägg den 15 maj 2012

Godnatt har nyss laddat hem instagram på min iPhone :D Har börjat där nu :D Vi heter Ponniilove :D 

// Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 maj 2012 21:36

... dålig upp datering från min sida! 

Stallet gick fin fint! Taiger gick fint i form för det mesta och lyssnade ganska bra för skänkeln. 

Jag tränade nämligen på skänkelvikningar och formen. Arbetade ENDAST i trav & skritt idag, ingen galopp alls. Han kändes så bra i traven så jag ville inte "förstöra" det med att galoppera. Gör ändå inte skänkelvikning i galopp ;) När jag kom hem från stallet var det bara att sätta på sig regnbyxor och möta up Olivia och sen cykla till brätte! Var med henne o dom andra i stallet och gick sen när dom red bort till nya ridhuset och kollade på Klara och Mathilda som hopptränade! FINA HESTAR! ;)

Vi hörs mer i morgon! 


bildbrist på nya bilder...

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 maj 2012 16:26

Som sagt jag har haft fullt upp har fåt en ny iPhone 4s :D

JAG ÄLSKAR DEN! Någon som spelar my horse? Det är mitt nya favorit spel :D

Idag blir det att slappa för min del ! Tagga dagen i morgon med dom stora och dom små vi ska nämligen ha Palytime :D Vi slutar 11:00 men man får stanna och äta mat :D

Min iPhone 4s och mit skal :D / Maja

 

KRYA JULIA!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 maj 2012 15:24

Hälöj!
Jag sitter öch tröökar söönder!

Ska åka och rida vid halv 5 när pappa slutar. Hade tänkt rida ut för vädret var hyfsat bra när jag cyklade hem men nu tror jag att det blir ridhuset. Om jag inte träffarn nån där ute som ska rida ut. Men jao tror det lutar mot ridhus...

Imorgon så slutar vi kl 11 15 som sagt... Mamma följer med till stallet och så longerar honom så sitter jag på. Som typ voltige fast ingen voltige gjord! 

C ya later!
/sofie

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 maj 2012 08:30

Ouups nu kommer lärarna precis... men är såå inte taggad för skola idag... 

Tur att vi bara går till 11.15 imorrn! :)

C ya!

/sofie  

Ovido - Quiz & Flashcards