ponniilove

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 maj 2012 15:20

Heeelöj! 

Jag sitter i soffan med Kristina och och kollar på tv och försöker få tiden gå fortare. 

När jag var i stallet förut så longerade mamma taiger medans jag satt på. 

Hade varken tyglar eller sadel ;)

Han lyssnade bra! Fast inte från skritt till halt men jätte bra fårn trav till skritt och från galopp till trav!

Nu ska jag va social med Kristina! :)

/sofie

fof bildbrist  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 maj 2012 12:05

Ja dagen idag har väl varit ok Mina converse är helt leriga av play timen idag :( Jajjaj snart blir det mys hema hoss soffan! // Maja  

... = LERIG! :( 

Playtime va la inte dötrist men inte så kul heller.. Jag glömde mina skor i stallet igår så jag fick låna ett par av anna idag, och dom blev typ helt täckta av lera. MYYSIGT ;)

Men nu sitter jag hemma i soffan och äter på en rostmacka. O när mamma slutar så åker vi ut till stallet. 

Varken jag  eller Maja kommer blogga somm mkt i eftermiddag, hehe 

Men jag slänger NOG ett inlägg när jag kommer hem från stallet. 

/sofie

Bli frisk ny bby!<3  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards