ponniilove

Alla inlägg den 18 maj 2012

Jag sitter nu igen i min morbros soffa. Pizzan smakade otroligt gott! Vi sitter och spelar nåt spel på mobilerna där man ska skriva namnen på olika märken. I morgon ska vi kanske åka till stugan om det blir bra väder!! Hoppas på det. Då kommer kameran följa med så får ni bilder på hur det ser ut där. Ska försöks bada också om det blir gött väder ! Ingen bild för jag bloggar från acer läsplattan elr vad det heter//sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 maj 2012 21:25

Har nyss kollat på fotbolls match herrar VIFS A-Lag med Linnea, Julia och Josefin skit kul! Dom van med 2-0 :D Nu blir det att käka tacos med familjen hör senare! / Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 maj 2012 18:29

Hello! Jag sitter med adam i min morbrors soffa och väntar på mamma som kommer med pizzan. Bloggar från hans läsplatta/ipad eller vad det heter. Jao nu kom pizzan så måste dra! /sofie!

Jag har aldrig hitat min look så nu har mamma köpt lite vanligt smink som jag ska testa :D

Känner att det var jätte intre sant att veta.... Ne men, min syra lisa har blivit utagen till os i taekwondo :D Jätte kul. Kram Maja!    

             


  BJUDER... 

/sofie

Har nyss ätit frukost ganska arg är jag efter som att igår spelade Sverige hockey och när det var 29 sekunder kvar så gör tjeckigen mål :(

Nu väntar jag på att klockan ska bli 12:00 då jag får röra min mobil :D Har sat på filmen eller vad det nu heter :D Idag blir det att slappa så hejdå :D // Maja      

Tjatja!

Ligger i sängen och bara chillar lite. Ska nog byta om och följa med mormor och mamma in till stan. 

Fast stan är fn mindre än i vänersborg ;)

Var ute och klättrade i ett träd förut, hahah :D Skit läskigt för jag är lite höjdrädd! 

Jao nu får jag ta och va lite social... 

/sofie

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards