ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 maj 2012 15:56

Hej, Jag sitter i soffaan hemma och väntar på att mamma ska komma hem, så vi kan dra till stallet. 

Jag tycker att alla ska hålla koll efter Williams cykel! HÄR är en bild,  så ser den ut!

Mer har jag inte att säga så vi hörs när jag har kommit hem från stallet. 

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 maj 2012 13:05

Halloj! Sitter i skolan och håller på att typ redovisa om gustav vasas döttrar. 

Jag och Erika berättar om Cecilia. Ah nu ska viktor berätta om en dotter, hörs sen!

Vårruset förra året!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 maj 2012 08:16

Nu sitter jag i skolan med Kristina. Julia är sjuk idag med :( 

Är as trött idag men det är ju som tur va fredaaag!

Stallet i eftermiddag och fårse var jag rider. Piss väder idag med jue.

Känner att jag inte har något att skriva och ba skriver massa ointressant just nu men bättre det än inget, right? :)

GULLIGT VÄRRE! <3

/Sofie! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 21:39

             / Maja







Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 21:32

Ja jag spelade fotboll och fick en knuff och landade på armen.

Nu får jag varken rida eller spella fotboll på 2 månader :((((  

Får inte vara med på klassbollen :(

Men innan jag åkte och kollade armen så hade jag spelat en fotbolls match till och hoppat med hästen. 

Respekt till mig säger jag bara, så nu går jag gipsad :( / Maja

haahahah sindys tunga!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 21:01

Idag var det HOPPNING på shemat. Jag började med att kolla så att start och stopp fungerade. 

Och han lyssnade jätte bra! Över förväntningarna iaf. Han var pigg och ville frammåt men när jag gjorde halt så gick han inte frammåt föräns jag bad honom. Fin fint!

Sen kände jag på galoppen och började sedan hoppa ett  litet kryss. I trav först. 

Efter det hoppade jag en kombination med 4 galoppsprång emellan. 

Han gick jätte fint och bjöd frammåt bra! I slutet så låg "ut" hindret på 80 cm.

Hela passet gick super bra! 

inte idag o igga min sits!

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 20:55

Hola!
Jag har precis ätit mat och duchat. Så mkt mer har jag inte gjort förutom ridit o så.

Jag bara älskar alla diskussioner som vi har vid vårat mat bord. Hahah :D

Men nu ska jag ta o kolla på bb kanske och chilla lite!

- random pic!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 16:42

Sitter i bilden på väg till stallet. Fast vi ska lämna av Adam och en till kille på någon fys sak. Piss väder också! Allt blir så Mkt jobbigare då! /Sofiee

Ovido - Quiz & Flashcards