ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 14:55

Regnar som faan ute! Blev pisse blöt för jag gick hem. Och när jag kommer hem så ser jag att min cykel är borta så ja ba HELVETE! Men sen kom jag på att jag cyklade ju till skolan idag så den var kvar där. 

Jag hade ju då kunnat cykla hem och varit hemma mkt snabbare och inte blivit så blöt! :( Ahja!

Äter och grejar lite med datan nu. Bloggar efter stallet sen!

tvärtemot väder mot idag...

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 maj 2012 07:54

Jao idag är det sista nationella provet! I engelska, vi ska typ skriva något men vi får ju inte veta vad än :( Chattar med Julia på fb och sitter typ 4ever alone i skolan! 

I dag efter skolan så ska jag rida! Saknar min lilla kille!<3 

Jag rider nog i ridhuset idag och kanske hoppar lite. Får se vad jag gör. 

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 maj 2012 22:16

Helvetee jag hade skrivit as långt oså råkade jag klicka på något annat så det försvann :( Men ā Sry för dÅlig uppdatering idag men efter skolan så drog jag hem till Maja och lämnade datorn hos mamma. I skolan idag så tog jag den andra sprutan för livmoderhalscancer! Ont som fn På vårruset så tänkte jag och Maja gå men vi sprang på 26 minuter! Fyra sekunder snabbare än förra Året! STOLT, hehe ;) Bloggar mer imorgon för nu ska jag sova annars kommer jag aldrig ta mig upp ur sängen imorgon. / Sofie - ingen bild pga bloggar från mammas mobil

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 maj 2012 22:00

Någon som har läst böckerna racka stallet ? 

Jag tycker dom är jätte bra!

Jag har nyss skypat med julia, Hon kommer förhoppnings vis till skolan på fredag :D

Saknar dig jätte mycket gmn! 

Jajja, Nu tycker Niko jag är dryg så måste chatta med han hahah måste och måste men man vill ju vara snäll :D / Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 maj 2012 20:41

Helluuu! Hemma nu, trodde inte vi skulle köpa något men fick med mig ett par byxor, en tröja och en jeans jacka. alla tre sakerna köpte jag på lindex. Kan visa bilder imorgon eftersom att jag bloggar från mammas mobil. Om någon vill se?? Åkte förbi taggen på vägen hem och pussade lite på honom;) Nattii!

Jag har ganska nyss varit på stan och frågat efter sponsrings priser till en rykttävling. 

Vi fick allt in lite saker! Men nu lyssnar jag på musik med adam och ska äta typ nu. 

För när mamma kommer hem så ska vi åka till trollhättan och lämna adam på nån sak och då passar vi på att gå på stan där lite   

alltså inget stall idag då! Inte imorgon heller för den delen :/ men över lever nog! 

Hoppas på att Julia blir frisk och kommer till skolan idag, saknar henne när jag failar på fotbolls planen :(

<3 Men c ya later!

charmigt! 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 maj 2012 08:03

Hej! 

Hann inte blogga igår kväll för jag kom hem ganska sent från stallet.

Men jag red ut och Mamma cyklade med. Vi red bort mot onsjö och hoppade 2 små skutt över typ små hinder. Han var var såhääär pigg! Och så stannade mamma och pratade med ngn och då fick han damp och kunde verkligen inte stå still, haha    

Men idag har vi 2 nationella prov i engelska TAGGA -.- 

ponny bus!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 maj 2012 16:52

Hej, mamma kommer nog och hämtar upp mig snart men så länge kollar jag på gossip girl. 

När mamma kommer och hämtar mig så åker vi ut till stallet. Ute ritt på shemat idag med PIGG ponny I guess, han vilade igår ;) Men hörs senare ikväll!

fattar inte vaför vissa bilder vänder sig här men inte är vända annars -.-

/sofie 

Ovido - Quiz & Flashcards