ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 maj 2012 15:52

Tjatja! 

Nu idag efter skolan så har jag typ inte gjort något. Bara ätit lite och grejat med datorn. 

Snart när pappa kommer hem så ska jag åka och hämta mina saker hos mamma. 

Ska också köpa en sak till pappa, hehe ;)

Jag bloggar mer när jag kommer hem från stallet sen! :)

/sofie

 

Fattar om ingen orkar läsa men kunde inte sluta skriva, hehe ;D

Idag så hade vi klassbolls träning dirrekt efter skolan. Vi blev inte så många men ändå. 

Sen hämtade pappa mig och så åkte jag hem o käka. 

Dax för handbolls träning då, Vi blev bara typ 7 stycken och träningen var lite seeg men ändå. 

När jag hade cyklat hem från träningen så hade jag ingen nyckel för den glömde jag i stallet igår. 

Så jag var utelåst hehe, men jag cyklade ut till stallet och hämtade nycklarna. Det var några där bla Pia o hon frågade om jag  skulle rida men det var ju inte min dag idag så, Men hon frågade Mona (Linas mamma) om små tjejerna skulle rida och det skulle dom inte så Pia gick med mig så red jag ut barbacka i "joggingbyxor" och tyg skor. Skit mysigt att rida ut så hehe  .

Red igenom perssons hage på andra sidan vägen som man kommer till när man ridet under en liten "bro" galopperade lite i hagen och lät han springa av sig lite för han var sjuukt pigg!

 

pusse pojken <3

har bild brist känner jag... måste vekligen ta nya kort snart...

/sofie   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 maj 2012 21:45

Tjao! Jag har haft fullt upp idag efter skolan och har inte hunnit blogga sry. 

Men tror jag har fått tillbaka lite blogglust nu så det är väl bra? Men snälla as tråkigt att blogga när ingen kommenterar... 

jjump!

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 maj 2012 08:29

Hehej!

Igår efter middag så var jag på koppargrillen med mamma, Adam, Klara, Pia och Fanny! 

As gott var det! Jag käkade jorgubbar och glass till efterrätt, hehe ;)

Efter vi hade ätit och så, då åkte jag och Klara ut och red. Johanna red med också. 

Vi red i hult skogen och klättrade, det var super bra för både mig och taggen för jag tycker det är lite läskigt att klättre neråt haha ;D 

en dag för sent men a <3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 maj 2012 01:01

Sweden it´s best ! // Maja

Sötast på bild!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 maj 2012 22:46

Bloggar mer imorgon <3/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 maj 2012 14:25

ja som rubriken säger så okrar jag inte riktigt blogga som ni kanske har märkt... 

Men jag bloggar när jag har nått att skriva om och när jag hinner! 

Nu är det så där tråkigt igen när man inte får några kommentarer.

Men ja! Jag har sovit över med Maja och Julia. Vi gjorde kantarellstuvning och  imorse så stekte vi pankakor. Gjorde lite annat också. Vid halv 12 så cyklade vi in till gymixhallen och kollade på Sophia som hade gymnastik tävling, skit duktig är hon!! 

Snart så åker jag ut till stallet. Får nog rida i ridhuset efter som att det är FÖR varmt ute. 

Kanske hoppar några små språng, får se! 

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 maj 2012 17:48

Nu har jag nyss varit med sofie and Julia vi planerar att sova över i kväll skojigt men nu måste jag dra...

Jag ska till en speciel grej idag ^^Ni KANSKE får veta vad det är i kväll :D // Maja :D  

Ovido - Quiz & Flashcards