ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 maj 2012 21:45

Jao nu har jag varit och tränat handboll eller a det var fys så. 

Riktigt gött var det! Jag, Stina, Hanna, Linnea o Daniela badade dom andra var feega ;)

Det var förvånande skönt i vattnet man kunde liksom simma runt lite utan att få panik!

Var i stallet innan och pussade lite på taggen och mockade. Juste jag och maja kollade på "Kycklingarnas" och "Dom andras" klassbolls träning. 


    

Snodde bilderna från Daniela!!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 maj 2012 16:05

Dlev att jag spelade lite med småbarnen och lars. Men sen drog jag och hem och hämtade mitt kort och sen tillbaka till lidl och köpte jordgubbar. Så nu sitter jag här på balkongen i värmen och chillar! 

Solar lite och äter pankakor.. Men bilderna gick inte att ladda över på min gamla cp dator... 

så ni får dom imorgon! Kanske drar ut och går med mamma på golfbanan senare.

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 maj 2012 14:40

Jao som rubriken säger så är jag ledig idag från både handboll och hästar. 
Men i morgon så ska jag träna handboll, första träningen på ett tag och vi ska köra sten tufft men de ä bara och hänga på! Hoppas bara att inte blir för varmt då kommer jag döö !

Förut så satt jag med Maja och Julia och väntade på Julias buss. Jag tänkte gå hem då men jag drog tillbaka till skolan för internet hehe ;) så nu sitter jag här på en bänk och funderar på om jag ska cykla hem eller vara med småttingarna och spela fotboll... fårse!

bjuder på en *söt* cambild som är tagen för typ 2 min sedan.

 

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 maj 2012 20:37

Ja den började ju bra att vara med bästisarna med Julia och Sofie, vi drog hem till henne och käka mat sedan glass<3 Sedan hände det som var mindre bra :/ Jag skulle till en speciel sak idag som jag hade länktat så himla mycket efter men så får jag ett sms en timma innan jag ska åka som står "Hej jag har fått förhinder men vi kan ses framot i veckan" Snacka om ledsen tjej men aja bara att bita ihop! // Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 maj 2012 20:23

Jag känner att jag skriver välidgt fina rubriker nu, hehe

Jag hinner inte blogga så mycket just nu har mycket annat som händer och sitter inte vid datorn så mycket, speciellt inte hos mamma för det tar såå lång tid att starta datorn här...

Men jag ska blogga så mkt jag hinner. 

Jao jag vart duktig och hunnit med att både ha kul med Maja och Julia och rida. I oförsig så gjorde jag det igår med men ao. Taiger var lite slö idag men ändå inte seg! 

Ska äta nu så hörs imorgon!

ba fö jag har bild brist...

ska förresten ta o ringa maja ;) 

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 maj 2012 08:20

Bra rubrik fantasi jag har! 

Sorry att jag inte bloggade igår, hade lite fullt upp! 

Som maja sa så åt vi o julia daimtårta och jag badade. Maja har ju gips och julia har varit sjuk så dom ville inte bada. Sen var jag i stallet från typ 5 till 9. Taiger var mer piggelin än vanligt för han hade vilat i flera dagar.  Skola nu c ya! 

halv söt arkivbild!

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 maj 2012 21:06

Idag så har jag åkt till kvantum och köpt daim tårta med bästa tjejeorna!

Sedan åkte vi till roddklubben och badade och åt tårta! Jätte mysigt!

Sen när dom drog åkte jag och tränade fotboll jätte kul, väldigt mycket fysik och det var väldigt varmt med det gick en då! // Maja    

Ovido - Quiz & Flashcards