ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

my heart belongs to you <3 No words can explain my love to you!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 maj 2012 20:56

Nu skypar jag med Sofie och Julia men ska typ läga mig snart för ska till skolan i morgon -_- jajja bara att så ut!  en bild på min första hopp tävling! DET VAR TIDER :´)                       

// Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 maj 2012 20:35

Funderar starkt på att inte gå till skolan i morgon och dra till stallet i stället!
Dream on... jao bara o bita ihop!

Men jag bloggar mer i morgon :)<3 

/sofie  

Tjao drar ut till lammhagen med majsan! 

Kanske tar en sväng förbi stallet också beror på vad maja vill! 

Ah hinner ba slänga in ett inlägg i all hast! bye

/sofie  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 maj 2012 11:59

Jao nu ska vi bara packa våra saker och sedan blir det hemfärd! 

O ska sitta fram i bilen, hoho   

När jag kommer hem så ska jag nog åka ut till stallet och mysa lite med min bäbis!

Saknar honom massa! Ska prata lite med Maja också... sjuklingen :/ 

Det har "hänt" en jätte rolig sak för maja som jag hoppas går bra!! VI KOMMER HA AS KUL!

yea nu ska jag göra mig i ordning för att åka hem!

/sofie 

mange bjuder...


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 maj 2012 21:21

Jag kollar just nu på kvällen är din :) 

Jag har slapat idag :D Imorgon blir det att kolla på fotbolls kamraterna när dom spelar fotboll, Match :D Sen får jag se när sofie kommer hem från sin stuga. Kommer hon tidigt så tänkte jag att vi kunde åka till lam hagen, när vi var där senast så var det en lam unge som låg still och ville bli klappad jätte söt!

/ Maja    

Jag sitter nu igen i min morbros soffa. Pizzan smakade otroligt gott! Vi sitter och spelar nåt spel på mobilerna där man ska skriva namnen på olika märken. I morgon ska vi kanske åka till stugan om det blir bra väder!! Hoppas på det. Då kommer kameran följa med så får ni bilder på hur det ser ut där. Ska försöks bada också om det blir gött väder ! Ingen bild för jag bloggar från acer läsplattan elr vad det heter//sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards