ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 maj 2012 15:24

Hälöj!
Jag sitter öch tröökar söönder!

Ska åka och rida vid halv 5 när pappa slutar. Hade tänkt rida ut för vädret var hyfsat bra när jag cyklade hem men nu tror jag att det blir ridhuset. Om jag inte träffarn nån där ute som ska rida ut. Men jao tror det lutar mot ridhus...

Imorgon så slutar vi kl 11 15 som sagt... Mamma följer med till stallet och så longerar honom så sitter jag på. Som typ voltige fast ingen voltige gjord! 

C ya later!
/sofie

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 maj 2012 08:30

Ouups nu kommer lärarna precis... men är såå inte taggad för skola idag... 

Tur att vi bara går till 11.15 imorrn! :)

C ya!

/sofie  

Jao äntligen lite kommentarer! Fortsätt så!

Jag skypar med Julia och vi har fixat lite till med samma sak som vi gjorde en annan dag.

C ya tomorrow! 

/sofie

mitt söta fina taiger boy linne <3 made by mee! ;)


  

lilla ponnyn längst fram med stubb man är Taiger och Alva!

På  nuntorps hemsida så har dom denna som typ header ;)

/sofie  

Sry jag kunde inte blogga när jag kom hem från stallet för det var något damp med min airport på datorn. Fick lite hjärt attack då men nu funkar den igen. 

Som sagt så fick taiger vila idag, blööt ponni i hagen idag! 

Nu ska jag fixa lite inför onsdag, hihi ;) städa mitt rum lite o så!

hörs senare!

/sofie  

Hahhaha ja som ni säkert läst så fyller jag år idag! :D Hahhah tack för den härliga bilden sofie! Hahahh ganska ful på mig men aja tack så mycket! Idag har jag fått frukost på sängen och en iphone 4s :D Vi ska äta after egit tårta med yeh! :D Min dag har varit jätte rolig hitils tack alla roliga personer i skolan :D Kram Maja! 

Hej hej! Jag sitter i bilen utan för Maxi. Har pappas mobil ;) jag håller på att övertyga honom om att jag ska få iPhone heheh! Drar till stallet och mockar på vägen hem också. Han vilar idag. Ah bloggar mer när jag kommer hem!

Ovido - Quiz & Flashcards