ponniilove

Alla inlägg under juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 juni 2012 22:15

Nu är jag hemma och klar för sovdags! Fast ska kolla på en Adam & Eva film innan. 

SÅÅ bra är dom! Haha gulligt ;) Ah bloggar mer imorgon för nu är jag trött efter att ha sovit i tält i 2 nätter med spökrundor, vattenbrännboll och annat skoj!

C ya tomorrow!

/sofie

 

har ju självklart ridit taiger också!<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 juni 2012 11:55

Har inte sovit så mycket i natt! Jag Anna, Jojjo och sofie har tältat! :) Vi somnade vid typ 2 halv 3? Vet inte riktigt. Jaja nu är jag hemma och tar med en boll ochet spöke till övernattningen till alla barn som kommer vara med. Kommer bli grymt! ps, jag hälsade på ponnyerna i sommar hagen igår se video under detta inlägg / Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 juni 2012 23:45

Hejhej! Nu ligger jag, Maja, Anna och Johanna i ett 20 manna tält och ligger o grejar med mobilerna och pratar. Det var nån kompis till dom som lurade oss att det var 9 st som hade rymt från ett fängelse, pedofiler, yxmördare och så... Godnatt fast vi ska inte sova nu men. /sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 juni 2012 18:30

* Jag sjunger i duschen, ofc ;)!

* jag börjar sjunga typ varje gång jag sätter mig på cykeln

* Jag tycker det är läskigt att klättra med hästarna, hehe men jag jobbar på det!

* Jag vill alltid ha 2 tuggemin, fast inte när jag får av kompisar för det är ju lite ja "dumt"

* Jag är antingen typ hyper eller jätte seg. 

* Jag tänker vädigt länge på saker som hänt/händer. 

* Jag har önskat runt 100 ggr att taiger var en d ponny och inte så gammal, fatta hur perfeckt det hade varit!

* Läser bloggar typ 24/7, kan liksom kolla samma blogg runt 10 ggr per dag fast att dom/den inte uppdaterar så mycket. Tänker liksom att om den inte har bloggat när jag kollade för ca 1 minut sen så kanske den höll på och att det har kommit ut då. 


Japp typ det jag kom på nu... inte bra på sånt här!

/sofie

 

uppochner men whatever! 

/ Sofie

Idag så ska jag åka med johanna och Anna och handla till översovningen på imorgon. 

Sen ska jag rida. Ska nog ta en lång lugn tur. Efter det så ska jag på möte med Maja, johanna(jojo) och Anna. Vi ska hämta ett militärtält och sätta upp det där vi ska sova. Hade tänkt sova där idag också. Bara vi 4. Kommer kanske inte blogga mer idag men jag har gjort ett tidsinställt som kommer runt 6! 

C ya! 

 

I f*king love u <3

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 juni 2012 23:28

Hello! 

Kännet att jag inte har bloggat ordentligt på evigheeter! 

Men ska inte komma med bortförklaringar, har bara inte hunnit med ingen lust heller ;) 

Ahja skärpning med det nu! Igår så låg jag bara i sängen och soffan och kollade på massa tvserier på datorn. Bla pretty little liers. Kollar på den nu också. Ganska bra enligt mig, vääldigt händelse rik! 

Idag så låg jag bara i sängen tills typ 13 då gick jag upp och bakade kladdkaka till övernattningsgrupp mötet. Innan mötet åkte jag till stallet och tog in taiger, funny och wera.

 

gamla fina Wera i vintras!

Joggade bara Taiger lite idag. En tur på 20-30 min. Han var lite "lat" på bort vägen men på vägen hem var det andra takter. Han har en stor gräsmage som han släpar runt på också, haha :D

Åkte iaf på möte kl fem och ja åkte hem därifrån vi dtyp 21.30 hehe, fastnade med Jojo och Anna. 

Körde korttrick och annat tramsigt! ;) Åkte hem till Anna en stund sedan och spelade typ mario race. 

Förlorade typ HELA tiden men ah, kul ändå. 

 

haha gullegrisens första rullning utan täcke i år <3

/sofie

Ovido - Quiz & Flashcards