ponniilove

Alla inlägg under juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 juli 2012 20:33

Hejhej!

Sitter i en fotölj och lilla Jennifer (stav) och Irma kör typ brotning på golvet ;)

Vi är här hos Irma med, irma, jennifer, carl-rasmus och våra familjer.

Innan jag åkte hit så var jag på stan ensväng med Maja och kollade på present till hennes pappa.

Jag köpte två ansiktsmasker till mig och Irma i helgen. Kommer bli BÄST <3

Ah ska va social nu!

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 juli 2012 12:32

Hello!
Tittar på os i hoppning. Det är fälttävlan och nu är det hoppning.
En svensk red felfritt och en rev sista hindret och fick 2 tidsfel, tror jag.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 juli 2012 23:54

Ja, ni ksk märker att när Sofie bloggar från mobilen så blir det 2-5 likadana inlägg, ganska irriterade! Det är väl något fel på hennes mobil? Aja, nu tittar jag på hand boll och det står 21 - 24 till norge :/ och där va matchen slut! Blää Aja Norge är ett jätte bra lag ;) men det viktiga är ju damer i fotbollen! Dom går de jätte bra för! :) idag gick jag och mamma upp kl 9 och gick 8 km :) sedan träna jag fotboll :) på onsdag så åker jag till Liseberg med cavalletti :) //Maja Elize<3

Oj

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 juli 2012 23:38

Om ni undrar varför det blir ? på konstiga ställen så är det för att Jag har gjort <3 på mobilen...

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 juli 2012 23:34

Sverige ligger under med 16-21 mot Norge i handboll! Min favorit spelare är Ågren nr 2 på linjen.
Ska va med irma imorgon! Roligt, det var länge sedan. Hon följer med mig till stugan i helgen också ?
Måste kolla på handbollen nu, hörs imorgon!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 juli 2012 16:25

Taiger Boy ? världens underbaraste bästaste fantastiskade b ponny!!!!
Det är faktiskt sant jag älskar honom så mycket att det gör ont!
Sitter i Wera och taigers hage på en handduk. Och äter havre flarn. Hästarna har fått mat och goss!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 juli 2012 19:49

http://linnolsson.se/
Linn är en riktigt snäll och rolig människa! Jag har haft värdens tur att komma på samma ridläger som hon! Jag tittade oftast när dom red, jag kan säga att jag lärde mig jätte mycket att bara titta på dom! :) titta på hennes blogg och läs inlägget då hon skriver om östadkulle! Hon har samma ord som jag! Jag tipsar verkligen om detta ridläger!! :) //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards