ponniilove

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Godnatt bloggen!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 juli 2012 00:54

Ja! Nu går jag och lägger mig! Jag och Sofie har spelat spel ätit mat och gått på bio! :) ice age 4 ;) jätte rolig! När vi kom hem så titta vi på tv! Och jag älskar ju djur och Sofie har 2 hamstrar så jag skulle hämta asta för hon bits inte :) men när jag såg henne så hade hennes mun påse hoppat ut!!!!!! Urs! Den hängde ut ur munnen på henne! Men det såg inte ut som hon led som tur va! :) men det såg ut som en vrängd fika! Jaja, godnatt folket! //Maja :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards