ponniilove

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 augusti 2012 22:24

Nu sitter jag på våran PRIVAT buss på väg hem! :) Hahha lyckat vi är 11 st som åker! Idag har jag åkt alla karusellerna som vi åkte! Mina favoriter är ju såklart uppswinget & kanonen! Jag spela faktisk lite och vann en plopp en liten då men jag har aldrig vunnit en första pris! Har ni några bra taktiker hur man gör så tveka inte!! Skriv i kommentars fältet! (skoj) :) när jag kommer hem så ska jag sova! :) och grattis pappa igen! Ps ingen kan ha en bättre pappa en jag! För min pappa är bäst enligt mig! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 augusti 2012 10:56

Nu sitter vi bussen mot Liseberg. Vi är snart framme. Vi ska dit med cavaletti.
Ah hörs sen!
/ M&S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 augusti 2012 01:14

Taggs liseberg imorgon då!!!
Kom nyss hem från Irma. Senare på kvällen så kom hennes kompisar Fannie/Fanny (venne) och Elin.
Vi gick bort till blåsigt skolan och spelade fotboll med carl-rasmus och 2 andra killar.
Jag sög och man såg inte bolljäveln!
/sofie

Ovido - Quiz & Flashcards