ponniilove

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 augusti 2012 23:57

Bjuder på bilden!!
Kollar på handboll på tv nu. Eller det är slut nu men det är intervjuer. Det blev 32-33 till island men Sverige hämtade upp bra för dom låg under med typ 7 mål.
Jajaaa imorgon åker jag till stallet på förmiddagen och sen kl 1 hämtar vi Irma och sen Lotta så bär det av mot Värmland och stugan! Uppdaterar nog något innan jag åker imorgon oh nått i bilen.
C ya <3
/Sofie

Hmm

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 augusti 2012 19:12

Sitter med mobilen och lyssnar på åskan.
Har tänkt så här nu att jag skriver inte så mkt om Ridpassen här. Inte för att jag "skäms" på något vis men jag ställer stors krav på mig för jag vill visa upp det bästa för er. Så jag tänker på att det måste bli bra för jag vill skriva det till er här.
Japp hörs senare eller i morgon!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 augusti 2012 16:35

Ja, har försökt nå Sofie men hon är typ sten död!

Jaja, ska åka lite båt och sedan ska jag rida Harry! Jag tänkte prova volterna och lite såna saker :) Eller ksk uteritt ;) Får se men ska åka lite båt nu så hade bäst hejdå! ps glöm inte att det är handbolls match i kväll på tv herrar :D //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 augusti 2012 11:45

Lyssnar på musik på spotify. 

Har skrivit en pack lista för jag åker ju till våran stuga i morgon. 

Irmis ska ju med! Kommer ha med datorn och så, så ska försöka uppdatera bra. 

Men om det är bra väder så är jag ju ute och grejar/badar. Vill vara social också! 

Kameran åker med också så kommer troligtvis ta massa bilder!

Ska åka ut till stallet om en stund. Antingen så rider jag i brättes pd. Eller i ridhuset. 

Ska jobba honom i galoppen och många skritt pauser. Frågar mamma om hon kan ta lite kort. 

/sofie

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards