ponniilove

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 augusti 2012 14:46

Irma och jag sitter i bilen nu.
Grejar med mobilerna, sociala ungar ;)
Hoppade lite med T förut gick jätte bra! Fick 500 av lina igen för att jag "jobbade" lite i stallet. Toppen!!! :D
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 augusti 2012 09:28

Taigers lilla sko <3
Ska packa klart lite saker nu på "morgonen" och sen åka till stallet. Sugen på markarbete men får se vad det blir ;)


Ja som sagt hämtar vi Irma kl 1. Haha måste berätta en rolig sak. Jag köpte två ansikts masker på lindex till mig oh Irma i helgen. Men när jag var hos pappa igår och skulle lämna av en cykel så glömde jag dom på taket på bilden :/ kom på det när vi åkte från stallet igår så vi fick svänga in och leta efter dom. De låg typ mosade 100 meter bort. Fast ingen av dom hade gått sönder :o kanske går att använda ändå ;)
/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards