ponniilove

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 augusti 2012 22:30

           

haha fail <3

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 augusti 2012 15:59

Nu är jag och Sofie på en liten färga på väg till Lysekil :) med husvagnen! Jag (Maja) är med Sofies Familj på en liten mini semester :) jaja här kommer lite bilder på färgan :) //M&S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 augusti 2012 15:33

Rödgrimma - hööks 89 :-

Stannade på hööks i uddevalla. Provade ridstövlar och kikade runt i en evighet. Bestämde mig för att köpa en söt röd grimma till taiger. Ville inte köpa något mer för sparar ju till ridstövlar.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 augusti 2012 10:15

   


Idag...                                            I december....

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 augusti 2012 01:23

Har suttit och gjort 7 st tidsinställda inlägg nu som kommer dom dagarna vi är ute med husvangen. 

Och vi kommer ju blogga från mobilerna också så vi satsar på GRYM uppdatering nu!? :)

/sofie

 

bild från i vintras <3

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 augusti 2012 00:11

Ligger i sängen och har kollat på handboll herrar... förlust mot frankrike. 

Nu kollar jag lite bloggar på datorn och ba chillar, borde sova. Lyssnar på massa Justin Bieber låtar ;) 

När jag va inne på toan förut så såg jag att blå ridflis hängde på tork efter tvätt... 

Kom då på att jag hade min lön från då jag jobbade lite i stallet. Fick lite smått panik och vågade knappt kolla om 500ingen låg kvar! Men det gjorde den som tur va! 

Ska faktiskt jobba lite igen nu på fredag till torsdag nästa vecka. 

ah nu får jag ge mig och sova, är så trött så jag orkar knappt hålla ögonen öppna. 

/sofie

 

Klara och Lita får stå för bilden!


Ovido - Quiz & Flashcards