ponniilove

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 augusti 2012 20:45

     

Style by Sofie

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 augusti 2012 12:26

Hellöj! Har varit inne på havets hus och kollat på fiskar ;) tog massa bilder som jag visar när jag kommer hem.
Sitter på en klippa och kollar på en seglings tävling.
Grymt bra väder här!!
Ah nu ska vi typ gå affärer och köpa glass tror jag :)
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 augusti 2012 09:45

En sak jag inte riktigt förstår varför man gör så... 

Det är när man "klagar" på något vis på sin bloggkompis som man bloggar med (asså för er som bloggar 2 st eller flera). Klagar på att den skriver fel eller ja tycker att den gör något fel. Då förstår inte jag riktigt meningen med att skriva det på bloggen utan att ha pratat med personen. 

Speciellt tycker jag när man skriver det allmänt, att man inte nämner namnet på den man menar men man vet att alla som läser fattar ändå. Förstår inte riktigt vad man vill då?

Vill man som den som skriver att alla andra ska veta men man vill inte va så dum och skriva det rakt ut. Eller skriver man det på bloggen endast för att den personen man

menar ska läsa det? Då kan man väl lika gärna säga det till den personen, face to face.

Eller i alla fall bara till den på något sätt först innan man skriver det till sina 5 eller 500 läsare det spelar ingen roll...

Tänk på det!

Lite beslusts ångest om jag ska publicera detta... känns lite som att ni kommer tycka att jag gör samma sak som jag skriver att jag inte vill att man ska göra. Men det är absolut INTE så att Maja har gjort så men jag har sett och läst det på andra ställen...


(sry blev lite rörigt men hoppas ni fattar vad jag menar...)

/sofie  


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards