ponniilove

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 augusti 2012 23:03

Hej! 

Förlåt för dålig uppdatering idag men fick ju inga tips på vad jag kan blogga om så ja.

Hoppade med T lite idag. Hoppade lite studs (stav). Hade lite svårt att komma rätt men vi flyttade ut markbommen eller vad det heter, då funkade det bättre. 

Hoppade sen en oxer och sedan gjorde vi en ganska snäv sväng runt ett hinder mot ett sockerbits hinder. Efter det så red jag ut en kortis bakom stallet och runt skogen igenom Perssons sommarhage på andra sidan vägen och sedan över "brovägen". Hoppade över ett dike i sommar hagen<3 

Och han var jätte snäll ner vi red över bron. Inte rädd alls, bara tittade lite extra.

/sofie

 

Taggen fick sin nya grimma idag, men har bild på han i mobben så ni får den en annan dag.


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 augusti 2012 19:39

Tjaa! Varit ute och åkt bil en sväng.
Anna och jag körde Adam och hans kompis till en annan kompis. (piinsamt) Jag åkte endast med för att köpa godis på vägen till baks ;) haha
Men ā någon som vet något bra som går på tvn i kväll?
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 augusti 2012 11:18

Ligger i min säng och försöker komma på något att göra under dagen.
Funderar på att messa Olivia blixö och höra vad hon ska göra. Ah har inget att säga! Tänkte bara skriva så att ni vet att jag lever idag också ;)
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards