ponniilove

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 augusti 2012 22:27

Bjuder!

Ska kolla på bring it on med Julia nu.
Hörs imorgon, hur jag nu ska få ihop den dagen! Jaja det återstår att se.
/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 augusti 2012 22:27

Bjuder!

Ska kolla på bring it on med Julia nu.
Hörs imorgon, hur jag nu ska få ihop den dagen! Jaja det återstår att se.
/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 augusti 2012 22:24

Godnatt alla blogg läsare sov gott! Nu ska jag sova alla dagar innan skolan så att jag orkar fram till höstlovet! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 augusti 2012 15:17

Ny duschad nu och väntar på Julia! Det var ju ett atg sedan. 

Imorgon så ska vi på tränings läger med handbollen. FYS, Fys och mera FYS!

Gött efter sommar vila *host*! Jaja jag var iaf ute och sprang i går. 

Borde nog gå ner nu så att jag hör om hon kommer! ;)

C ya later/sofie

 

bjuder <3


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 augusti 2012 12:34

Ser ni vem det är?? Försten får en länk!

/sofie

Ovido - Quiz & Flashcards