ponniilove

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 augusti 2012 23:46

Japp, efter spinning passet förut idag så grillde vi korv och hade lite roligt!
Sedan skulle vi ha typ teori och kolla på handboll från os. Men då hade vi ett boll pass på onsjöskolan.

Nästan alla åkte hem till Stina efter och åt tacos. Muuums, jag var hungrig som jag vet inte vad då!

Jävlar kom på nu att jag glömde säga till att jag inte kunde komma på cavaletti mötet idag! 


Med Taiger så travade jag mest och så tog jag lite galopp på hem vägen. 

Ska hoppa med klara imorgon kl kvart över 6. Betyder alltså att jag måste gå tidigare från handbollen.

C ya //sofie

 

Ser ni vem det är?? jag och ...?

jo förrästen så blir det inte så bra uppdatering från  mig imorgon!

handbollen och ridningen o så...

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 augusti 2012 19:14

Fanny O svarade rätt men hon länkade ingen blogg så gissa mer på vem det är på inlägget "söt?" :)

Har varit på träningsläger med handbollen igår. Först så träffades vi vid roddklubben.

Där i från joggade vi en runda. Sedan var det dax för spinning på motionspalatset.

As jobbigt men på ett  kul sätt!    

Ah betättar mer sedan för jag ska till stallet NU, c ya /sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 augusti 2012 17:04

Titta vad fina mina (Maja) muffins blev! Får jag 5 kommentarer så lägger jag upp receptet i kväll :D //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards