ponniilove

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 augusti 2012 23:41

om ett personligt iphone skal från caseapp på amares.blogg.se!

 

//sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 augusti 2012 23:00

Hej, jag och mamam sitter i soffan och kollar på någon konstig film. Har varit hos Savannah och kollat på film och käkat pizza. Vi kollade på en läskig och bra film som hette Secret Window. Imorgon så ska vi åka till grästorp igen och kolla när klara och lita ska hoppa. Tar med kameran!
Maja åker med mig och mamma.
Godnatt //Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 augusti 2012 09:16

Ja, nu ligger jag här i soffan och har precis vaknat. (Ligger i soffan för mamma tvättar min säng för jag har typ blöt 3 liter näseblod) Ska snart till brätte med ida :D hon har inte ridit på 6 månader om inte mer! hon hade ju brytit nyckelbenet. Så hon rider kl 11:00 vi kommer att vara där 10:00.


Igår sprla jag fotboll gick inte så bra men... det va domarens fel! Och dom hade en domare som va pappa i motståndar ladet :o jaja, vi vann ju mot dom hemma! nu får jag släppa de och gå vidare ;) //Maja    

Ovido - Quiz & Flashcards