ponniilove

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 augusti 2012 23:03

Ni undrar varför pappa tog min dator så är det för att annars ligger jag uppe hela natten typ ;) inte bra...
Träningen förut var flummig och jag var skit trött.
Bloggar om ridningen imorgon, orkar inte skriva på mobilen.
Som sagt så ska jag och Maja träna voltige, spännande! Har inte gjort det på as länge.
Tagga skolfoto imorgon -.-
/Sofie
Värsta söta shettisen i Majas stall!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 augusti 2012 22:28

Bloggar snart ifall pappa inte tar datorn... ;)
Första bilen är tagen för typ 2 min sedan när jag åt kvällsmat ;)
Andra bilden är tagen typ nu, bjuder!!
//Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 augusti 2012 17:09

Hejhej!

Jag sitter och kollar på andra avenyn på datorn. Ska gå ner och kolla om vi har något gottigt hemma. 

Så häääääär sötsugen är jag!! Kom hem från stallet för typ 1 och en halv timma. 

Skriver ett nogrannare inlägg om ridningen sen. 

Nu dör jag snart, måste ha godiiis eller nått gott NU ;)

Ska bara...blogga klart först. Ojoj vad detta inlägget blev konstigt men jag pallar inte skriva seriöst. 

Ska på handbolls träning kl 8 till 10 som jag skrev förut... 


Imorgon så ska jag, Maja, Anna och ridläraren Anette träna lite voltige. Får se hur det går jag som är sveriges största klant ;) haha nej då nu var jag faktiskt lite dum mot mig själv (;

/sofie

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 augusti 2012 14:26

Kdkfkkglsöls
Suger på att börja inlägg!!
Just nu sitter jag iaf i bilen på väg till stallet. Blir ett pass i ridhuset idag.
Lite lugnt och få honom att flytta bättre för skänkeln.
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 augusti 2012 10:37

Har typ engelska nu fast vi har typ inte riktigt börjat än. 

Maja och jag var ju på överby igår och vi gick typ runt och kollade (nähä).

Jag köpte en typ stickad, blå långärmad tröja. på gina för 199 kr. Vi gick till donken och

köpte glass och sedan pommes. Vi mötte också Julia och Greta!

Jaja ska jobba med ett brev på engelska till läraren om sin sommar typ (?)

Idag efter skolan så åker jag direkt hem och äter sen åker jag till stallet. Har handbolls tränin kl 20.00 till 22.00 ikväll...

/sofie

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards