ponniilove

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 augusti 2012 15:55

Jag ska snart cykla bort till gymnasiehallen för att ha handbolls träning. 

Hoppas Julia kommer!! Saknar henne <3

As grym skoldag idag! Var på ursand och gjorde fem kamp och spelade volleyboll och lite annat. 

Ikväll ska Maja nog sova här och imorgon kl 10 så kommer Wilma och Molly hem hit. (farfars hundar)

Hörs sen //sofie

Saknar Taiger B<3

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 augusti 2012 11:45

Volitgen gick ganska bra tycker jag! 

Vi provade massa olika saker, stog upp i trav, hoppade av & på i galopp. 

Jorden runt som jag kallar det (man snurrar typ runt på hästen, byter sida med benen ett helt varv runt.

Fanan när man står på ett knä och ett ben ut och en arm ut. 

Hoppa upp i trav och ja lite olika saker. 

Vi hade Fille... Nästa gång så ska vi nog ha Error för om vi ska kunna sitta två samtidigt så behöver vi en mer bärande häst. Åter står att se hur lilla jag ska komma upp på Error! haha :D

Efter voltigen så red vi varsin ponny till hagen, jag red Fille och Maja red Tintin. 

Sedan gick vi tillbaka och hämtade en ponny till var. Då ledde jag Calypso och Maja Bram. 

/sofie

Anna, Maja och jag i framtiden, haha ;D

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 augusti 2012 10:15

/Sofie & Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 augusti 2012 08:20

Drar till skolan nu/ snart. Vi ska på cykelutflykt idag. Måste ha hjälm -.- 

Jaja alla måste ju ha det, efter skolan så har jag handbolls träning och sedan vet jag inte om jag ska rida eller om Lina/barnen tar honom.

/sofie

 

bild från handbolls lägret!

Ovido - Quiz & Flashcards