ponniilove

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 augusti 2012 22:26

sitter och har glädje tårar i ögonen! Jag verkligen grät när jag berätta detta för mamma och pappa...

Idag så kom jag till stallet kl 8. Ganska sent men hade voltis före.. när jag va där så hade det mörknat och man såg bara dimman i hagen, sen så ropa jag ""Harry!" och får en jätte hög gnägning tillbaka och sedan hör jag bara hovar i marken och kände att jag skaka, hur diman kommer en stor fin magisk häst i full galopp stanar framför mig och titta på mig med sin busiga blick. Jag kramar han och kände aatt det va magiskt! Ett levande djur kommer inte bara i full galopp mot en främling när man ropar på han. 

Det gör ont i hela mig att Harry kom galopperande till mig, att han älska mig så mycket ! Jag är så rörd! Har beslut ångest nu... 

ja, har pratat lite med pappa och så han sa att han förstod mig och att vi ska vänta lite till om saken.

Sofie ringde nyss och jag satt fort farande och grät och hon undrade ifall något hade hänt men då berätta jag att det va harry, hon va ju med så hon fatta <3 //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 augusti 2012 21:37

Från donken nu!
Har ridit voltige och ponnys till hagen.
Varit hos Harry och så.
Är helt slut nu så vi bloggar mer imorgon //s&m

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 augusti 2012 18:17

Är i stallet nu,
//m&s

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 augusti 2012 10:14

Har rast nu och ska snar på slöjd.
Efter skolan så ska jag på handbolls träning och sedan på voltige vi ska prova Error idag men Anna kan inte vara med för hon har typ träning.
Aja hörs sen //Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards