ponniilove

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Tårarna rinner..

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 augusti 2012 22:26

sitter och har glädje tårar i ögonen! Jag verkligen grät när jag berätta detta för mamma och pappa...

Idag så kom jag till stallet kl 8. Ganska sent men hade voltis före.. när jag va där så hade det mörknat och man såg bara dimman i hagen, sen så ropa jag ""Harry!" och får en jätte hög gnägning tillbaka och sedan hör jag bara hovar i marken och kände att jag skaka, hur diman kommer en stor fin magisk häst i full galopp stanar framför mig och titta på mig med sin busiga blick. Jag kramar han och kände aatt det va magiskt! Ett levande djur kommer inte bara i full galopp mot en främling när man ropar på han. 

Det gör ont i hela mig att Harry kom galopperande till mig, att han älska mig så mycket ! Jag är så rörd! Har beslut ångest nu... 

ja, har pratat lite med pappa och så han sa att han förstod mig och att vi ska vänta lite till om saken.

Sofie ringde nyss och jag satt fort farande och grät och hon undrade ifall något hade hänt men då berätta jag att det va harry, hon va ju med så hon fatta <3 //Maja  

 
 
Julia - en ponnyryttare!♥

Julia - en ponnyryttare!♥

1 september 2012 11:35

Hej du ser att du rider Harry världens finaste Prince Harry.
Jag red han också lite världens bästa häst han stog i det stall där jag hade min shettis. Han är sån han är så himla snäll den hästen han brukar alltid komma galopperande mot en en typisk harry grejj ;)
När du lärt känna han har du en vän för livet så är det BARA! :D <3333
Lycka till med han sveriges finaste ponny ♥
Stor & klumpig men snäll som fan!

http://eliteponys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards