ponniilove

Alla inlägg under augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 augusti 2012 16:37

Nu när jag är ute på brätte så upptäckte jag och Maja att de flesta storhästarna har jätte mycket gägg eller var eller va det är i ögonen.
Hur brukar du göra för att få bort det?
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 augusti 2012 15:15

Jag sitter på cykeln och trampar hem nu. Möter Kristina och Olivia vid 4a och cyklar ut tillsammans med dom till brätte. Saknar lite att va där och bara va. Haha kommer ihåg att man kände sig värsta stor när man hjälpte småttingarna.
Har typ lite bråttom nu för jag har tänkt baka innan så måste man äta mat och sånt också. Ojoj ointressant inlägg men ändå något?
Ge jätte gärna tips på vad vi kan skriva om och vad ni vill veta. Blir bättre uppdatering om man har hyfsat vettiga saker att skriva.
Nu är jag snart hemma så hörs sen. Kanske hinner med en video blogg på brätte eller så. Ifall min mobil surt inte tar slut :o
//Sofie
Mobbad bild men whatever!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 augusti 2012 10:49

? först och främst så är det svårt att komma på vad man ska skriva om.
? hur man ska formulera sig!
?vad man ska ha för rubrik.
? hur man ska börja inlägget.
Vad tycker du är/verkar svårast med att blogga??
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 augusti 2012 10:44

Haha tog första jag fick syn på.
Kom på en ide om va jag kan skriva ett inlägg om nu!! Brb!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 augusti 2012 20:51

Orkar inte blogga så mkt har inga idéer och är lite ledsen...
Aja, just say fuck you and smile! ;)
//Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 augusti 2012 16:36

Idag har vi börjat ett nytt område heter FairPlay, jag måla en flagga i en timme och har halva kvar Hahha ?.
Kl 18:00 springer jag ner till fotbolls planen och ska träna :) inte taggad men får bita ihop. Jaja, hörs //Maja dagens outfit!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 augusti 2012 16:01

Hejhej!
Jag ligger i soffan och kollar på Disney, Hahah!
Ska inte rida idag för det skulle Tyra göra eftersom att hon ska "tävla" i helgen.
Jo när jag ändå skriver om helgen så kan jag berätta att då ska jag på handbolls läger på såtenäs med laget. Åhh det är såå kul!! Kommer ihåg första gången då vi var där. Haha första synen var inte så bra eller vad man säger.
Jaja kommer iaf blogga från mobilen där om jag har internet.
// Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 augusti 2012 20:33

Hejsvejs!

Kollar lite bloggar och så, skriv gärna en kommentar med din blogg så kollar jag gärna in!

I förmiddags så var jag, mamma och Lotta ut och gick med hundarna i skogen. 

Eller egentligen så var vi ute och plockade svamp och hundarna va med. 

Dom sprang runt som idioter i skogen. Haha hyper hundar ;)

Förut så red jag med mamma och Heidi. Taiger var jätte pigg och go idag. Igår var han seg och trött. 

Orkar inte skriva mer nu egentligen så..

godnatt //sofie

 


Ovido - Quiz & Flashcards