ponniilove

Alla inlägg under augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 augusti 2012 10:29

Hej sitter i skolan på en trappa och kollar på dom som spelar fotboll.
Tycker ändå min grupp är helt ok men synd att Maja inte är med i min grupp.
Aja tror bi börjar nu!

Bjuder på bilden!!!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 augusti 2012 22:08

Oj oj, trött Sofie i soffan idag också!
Som Maja skrev så var vi och kollade på min kusin klara som hoppade på samma ställe som jag gjorde igår.
Dom var jätte duktiga!! Hade med kameran så det kommer bilder så småningom. Städning i stallet efter tävlingen idag också. Men jag var mest i ridhuset med tyra och Molly, vi byggde sandslott typ och värsta byn ;). Världens största sandlåda! Haha :D
Yepp Yepp imorgon drar skolan igång igen. Hata läxor och gå upp tidigt annars ska det bli rätt kul!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 augusti 2012 13:37

Nu kom jag just hem från grästorp där klara har tävlat :) hon kom 6:a i första klasen med 0-fel och hon kom inte på någon placering i 2 klassen :/ men hon hade 0-fel ;) jag har nyss kommit hem, har ätit och kl 16:00 är det hemma match. Göran ringde för 5 minutersen och ville ha med mig :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 augusti 2012 23:41

om ett personligt iphone skal från caseapp på amares.blogg.se!

 

//sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 augusti 2012 23:00

Hej, jag och mamam sitter i soffan och kollar på någon konstig film. Har varit hos Savannah och kollat på film och käkat pizza. Vi kollade på en läskig och bra film som hette Secret Window. Imorgon så ska vi åka till grästorp igen och kolla när klara och lita ska hoppa. Tar med kameran!
Maja åker med mig och mamma.
Godnatt //Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards