ponniilove

Alla inlägg under augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 augusti 2012 09:16

Ja, nu ligger jag här i soffan och har precis vaknat. (Ligger i soffan för mamma tvättar min säng för jag har typ blöt 3 liter näseblod) Ska snart till brätte med ida :D hon har inte ridit på 6 månader om inte mer! hon hade ju brytit nyckelbenet. Så hon rider kl 11:00 vi kommer att vara där 10:00.


Igår sprla jag fotboll gick inte så bra men... det va domarens fel! Och dom hade en domare som va pappa i motståndar ladet :o jaja, vi vann ju mot dom hemma! nu får jag släppa de och gå vidare ;) //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 augusti 2012 18:31

Hejhej! Har varit i stallet idag i typ 5 timmar. Ridit, putsat, tvättat och pysslat lite. Imorgon ska jag stå i stallet kl 07... Rooligt *host*
Men jag och Savannah började rida i ridhuset. Han kändes riktigt bra inför imorgon. Tyckte faktiskt att han gick fint i galoppen också. sedan red vi ut en kortis. Badade honom och sånt.
Nu så väntar jag på att Savannah ska duscha klart. Sen ska vi ut med hennes hund och hämta en jacka hos Maja. Cykla in till stan och köpa godis sen hihi!
Hörs //Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 augusti 2012 14:09

Nu är jag och Ida på brätte! Vi har nyss varit hos Harry, vi borst och sedan släppte vi han i ridhuset, det är ju ganska varmt idag så vi spola av han. Sedan släppte vi han i hagen direkt, gissa vad han gör? Rullar sig de första han gör då tänkte jag bara stackars Johanna som ska borsta han i morgon ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 augusti 2012 10:49

Ja, ska typ snart till Harry ;) Hade tänkt att gå lite i ridhuset, det är översvämning!!

Senare i kväll så ska jag spela match borta kl halv 7 :) jaja ska ringa soffan och fråga ifall hon vill hänga med till Harry med min syster :) //Maja    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 augusti 2012 13:20

Ojoj, trötta och flummiga tjejer är det som sitter vid vänerparken och ska grilla. Jag och Julia har tröttnat på korv nu så vi kör på hamburgare.
I efter middag så ska vi hem till Stina/Jörgen och käka typ pizza. Efter det så ska jag hem till Savannah och sova där!!
Ah hörs sen //Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards